۱۳۸۹ اردیبهشت ۸, چهارشنبه

بلاگر آزاد شد!!!

سلام
امروز سر صبح وبلاگم را از شركت چك كردم ديدم بلاگر رها شده ، آزاد شده . ديگه مي تونم بيام توش و به راحتي پيغام بگذارم .( خدا كنه موقتي نباشه ) خيلي خبر خوبي بود. خودم هم باورم نمي شه ولي بدجوري وبلاگم را دوست دارم و به خبر گرفتن از حال دوستانم عادت كردم.

چقدر هوا اين روزها عاليه ، بهترين زمانه براي رفتن به طبيعت . جشنواره گل لاله در گچسر هم به دوستداران طبيعت توصيه مي كنم. ما پارسال رفتيم و مناظر زيبايي را اونجا ديديم. الان فصل گلابگيري كاشان هم هست و بازار تورهاي يكروزه هم داغ داغه. من هم احتمالا يكي از همين جمعه ها رو مي رم كاشان.





وقتي بخت با ما يار است ، بايد از آن بهره ببريم و براي ياري اش هركاري بكنيم ، همانطور كه او به ما كمك مي كند. ( پائولو كوئيلو )

۲۲ نظر:

مهرداد گفت...

ماري عزيز

اميدوارم هر چه زودتر مديكال و سپس پاسپورت ريكوئست و خلاصه ويزا به اميد خدا بياد و ديگر نگران فيلتر شدن نباشي!!

نگران نباش به زودي نوبتم باشد نوبت شماست!

پاينده باشي

Mehdi گفت...

سلام من وبلاگ شما رو هميشه مطالعه ميكنم ممنون از مطالب خوب شما. من لينك وبلاگ شما رو تو بلاگم گذاشتم اگه تمايل داشتيد شما هم اين كار رو انجام بديد ممنونم اينم لينك بلاگم
http://www.inimmigrationway.blogfa.com/

Diary Of A Stranger گفت...

از این پست شادت آدم واقعا انرژی میگیره!

Mary گفت...

به مهرداد:
سلام
خيلي ممنونم . براي شما و خانواده تون هم آرزوي موفقيت دارم. شاد باشيد

محبوبه گفت...

مری جان چه عکس قشنگی گذاشتی. هم قالبت قشنگه هم عکسات. معلومه با سلیقه ای خانومی.
می خواستم بپرسم کی فایل نامبر دومتو گرفتی. ممنون

Mary گفت...

به محبوبه:
سلام
اگه بالاي وبلاگم سمت چپ را نگاه كني 2 تا پروانه مي بيني كه دارند زمان انتظار ما رو نشون مي دهند يكي از فايل نامبر اول و دومي از فايل نامبر دوم. امروز 4 ماه و 2 هفته و 6 روز است كه از فايل نامبر دوم ما مي گذره. حالا حالا ها هستيم در خدمتتون. شاد باشيد.

Mary گفت...

به يادداشت هاي يك بيگانه:
سلام
باور كن من نظرت را انتشار مي دم . اين بلاگر قاطي داره انتشار نميده.
خلاصه اينكه خيلي ممنون. اميدوارم شاد باشيد و به زودي خبر ويزا را بگذاري.

مژده گفت...

هميشه به گردش ... منهم خيلي دوست دارم يه سري به كاشان بزنم و گلابگيري رو از نزديك ببينم اما كو وقت !!!!!!! اميدوارم به زودي زود خبراي خوبي از پرونده تون بشنويم... شاد باشي

Rànâ گفت...

ماری جون منم اخر هفته دیگه میرم سمت کاشان و نوش آباد و مرنجاب! یه 4-5 روزی اونجا هستم، اگه بودی خبرم کن همو ببینیم!!

sunshine1276 گفت...

مریم عزیز خوشحالم وبلاگت حالش خوب شده ایشاالله خودت هیچ وقت بد نبینی و سالم و سلامت باشی
رضا

مینا گفت...

سلام دوست عزیز. من ]چند تا سوال داشتم. اگه لطف کنید و جواب بدین ممنون میشم. من و همسرم قصد ادامه تحصیل در کانادا رو داریم. هر دو فوق لیسانس دانشگاه تهران هستیم.
1. آیا دانشگاه های نزدیک بهم اپلای کنیم. یعنی فرضا دانشگاه هایی که توی یه ایالات با فاصله زمانی مناسب هستند؟ چون خودم دانشگاه های آنتاریو و مسافت شهر ها با ترن و ماشین شخصی رو درآوردم. ولی با توجه به اینکه تعداد روزهای کلاس کمه میشه دانشگاه های شهرهای دور از هم رو انتخاب کرد؟
2. شهرهای کدوم ایالت زمستون های سرد نداره یا بهتر از بقیست؟
3. ما می تونیم 30 میلیون با خودمون بیاریم. اینو باید از بانک داخل ایران تائیدیه بگیریم؟
4. من نفر اول رشته ام هستم که 3 ترم تحصیلی هم اول شدم. فکر کنم آیلس 6.5 بتونم بیارم. مقاله متاسفانه 1 دونه برای یه کنفرانس بین المللی دارم. می خوام بیشتر روی زبان کار کنم نمره 7 بیارم. بهتره دنبال مقاله باشم یا نمره بهتر زبان؟ در ضمن با شرط استعدادهای درخشان به احتمال 99% دکترای دانشگاه تهران بدون کنکور پذیرش میشم. با این شرایط می تونم فاند خوبی بگیرم؟
5. برای ویزا بهتره من و همسرم توی مصاحبه بگیم دو تایی میریم یا نگیم. در این زمینه اطلاعات ضد و نقیض زیادی رسیدی بهم.
6. من توی زمینه کاریم که مدریت ساخته (construction management) تقریبا قوی هستم و می تونم با نرم افزارهای این رشته مثل پریماورا، ام اس پراجکت و.. خوب کار کنم. درضمن کد دو بعدی و سه بعدی و تیری دی مکس و فوتوشاپ و آفیس هم خوب بلدم. آیا می تونم کار خوبی پیدا کنم. میشه به جز اون 21 ساعت کاری داخل دانشگاه کار نیمه وقت داشت؟ یا اصلا بهتره از طریق جذب نیروی کاری اقدام کنم؟ فقط مشکل اینه که یک سال سابقه کار دارم توی یه شرکت پیمونکاری سد و راه!

ببخشید مثل اینکه سوالام زیاد شدن. حتی پاسخ چند کلمه ای هم بدین سپاسگزارم

Mary گفت...

به مژده:
خيلي ممنون مژده جون .اميدوارم خبرنامه مديكالت رو به زودي بدي. شاد باشي

Mary گفت...

به مسافر كوچولو:
سلام
من همين جمعه مي رم كاشان ، ولي فقط يك روزه ، خوش بحالت چند روز مي ري تو صبيعت و صفا.

Mary گفت...

به سان شاين:
خيلي ممنونم . من براي شما آرزوي موفقيت مي كنم.

Mary گفت...

به مينا:
سلام
اگه وبلاگ منو خونده باشيد من هنوز ايرانم و براي دانشگاه هم اقدام نكردم. پس جواب سئوالهاي شما رو اون هم به اين همه جزئيات نمي دونم . ولي يه وبلاگ بهت معرفي مي كنم كه تجربيات اپلاي كردن دكترا رو توش نوشته . موفق باشيد
به آرشيو ماههاي قبل مراجعه كن.
http://usdoctoral.blogfa.com/

بهمن گفت...

سلام مری خانم
امیدوارم خوب باشین. ما هم پنجشنبه داریم می ریم شمال. امیدوارم به همه خوش بگذره.

Mary گفت...

به بهمن:
سلام
خوش بگذره و اميدوارم از طبيعت زيباي شمال لذت ببريد. موفق باشيد.

علي (كانادا بلاگ ) گفت...

مزایای عضویت در گروه کانادا ایمیگرنتس
۱. ثبت مشخصات پروسه خود و مقایسه با روند پروسه سایر اعضا در قسمت Database

۲. استفاده از فایلهای مفید آپلود شده در قسمت Files

در این قسمت فایهای آیلتس و اطلاعاتی در مورد کانادا و همچنین بانک رزومه هست که می تونید رزومه خودتون رو آپلود کنید و رزومه های سایر اعضا رو ببینید . مقایسه کنید و برای کاریابی به خاطر بسپارید.

3. تمامي اعضا متعهد مي شوند بعد از مشغول به كار شدن در كانادا چنانچه نياز به استخدام جديد باشد معرف دوستان باشند و با آنها تماس بگيرند.

4.ارسال خبر يا سوال از همه اعضاي گروه فقط با يك پيغام در قسمت Post

5. شركت در نظرسنجي ها و ديدن نتيجه آمار نظر سنجي در قسمت Polls

6. اطلاع از قرارهاي ملاقات گروهي و برنامه هاي گروه توسط ايميل و يا ديدن Calendar

۷. در قسمت Application از ابزارهاي جالب ياهو گروپ براي پرسيدن سوال و يا ساير كاربردها استفاده شده كه بد نيست اين قسمت رو هم ببينيد.

توجه : براي عضويت در اين گروه بايستي خلاصه اي از پرونده مهاجرتي خودتون و يا مشخصات شخص معرف رو كه عضو گروه است رو به نشاني زير (مديرگروه ) ايميل كنيد تا به اين گروه دعوت شويد.

turnado3000@yahoo.com

لينك عضويت در گروه كانادا ايميگرنتس:

http://groups.yahoo.com/group/canada_immigrants/

سعید گفت...

سلام دوست عزیز
میخواستم بپرسم لازم هست تا ما ریز نمرات دیپلم را ترجمه کنیم؟ ریز نمرات دانشگاه هم که ترجمه شدن ، آیا اون کافی هست؟ من فقط ریز نمرات سال چهارم دبیرستان را دارم، نه سالهای قبلش را.

با تشکر

Mary گفت...

به سعيد:
سلام
براي مهاجرت به ترجمه ريز نمرات ديپلم نيازي نيست. فقط گواهي ديپلم را ترجمه كنيد . اگر براي دانشگاه خواستي اقدام كني ريز نمرات كل ديپلم لازمه كه ترجمه بشه. موفق باشيد

دوستدار ونکوور گفت...

سلام ماری جان
من هم به جمع وبلاگنویسان پیوستم. خواستم خبرشو بدم. سعی می کنم تجربیاتمو در اختیار دوستان قرار بدم. خوشحال میشم از تجربیات شما هم استفاده کنم.
در ضمن با اجازه ات لینکت کردم.
موفق باشی

Mary گفت...

به دوستدار ونكوور:
خيلي خوش آمديد.من هم لينكتون مي كنم. موفق باشي