۱۳۸۹ اردیبهشت ۲۱, سه‌شنبه

سفر به سرزمين وحي

سلام
اين روزها مشغول كار و روزمرگي بوديم كه دوباره زندگي مون دستخوش هيجان جديدي شد . بله ما تا 10 روز ديگه راهي سرزمين وحي مي شويم . داستان از اين قرار بود كه من و آقاي همسر 2 سال پيش براي حج عمره ثبت نام كرديم و خوشبختانه در قرعه كشي كه انجام شد از 200 الويت ما نهم شديم . پس وقتي اوايل ارديبهشت ازمون خواستند كاروانمون را انتخاب كنيم ، ما هم بدون هيچ معطلي 2 خرداد را براي سفرمون انتخاب كرديم. خلاصه اينكه الان ما خيلي خوشحال و هيجان زده ايم و خداروشكر مي كنيم كه مي تونيم اين سفر معنوي و باارزش را قبل از سفر به كانادا تجربه كنيم . از همه بهتر اينه كه 2 هفته از كار و زندگي اينجا رها مي شويم و مي ريم توي يه دنياي ديگه . دنيايي كه تاريخش رو در كتابها خونديم و تصاويرش را در فيلم ها ديديم و از همه مهم تراز نزديك ديدن خانه خدا، مكان مقدسي كه پيامبران بزرگ در حفظ و نگهداري اش تلاشهاي بسيار كردند ، برايم بسيار لذت بخش است.
البته ناگفته نمونه كه من حدود 5 سال پيش هم با پدر و مادرم به سفر حج عمره رفته بودم و لذت وصف نشدني كه از اونجا بردم موجب ثبت نام دوباره براي حج شد. البته هدفم بيشتراز اين سفر تشكر از خدا ست چون حاجت ها و نذرهايي كه 5 سال پيش از خدا خواستم همشون برآورده شد ، حتي دعاهايي كه در خصوص ديگران كردم . در سفر قبلي ام نذر كرده بودم اگر مشكلات سر راه زندگيم كه اون موقع برام كوه بزرگ لاينحلي بود از بين بره ، توي اولين فرصت دوباره با آقاي همسر براي تشكر به زيارت خانه خدا مي روم .
خدايا تو به من كمك كردي ، من هم براي تشكر مي خوام بيام . اين سفر را ازم قبول كن .
اين بار حرفهاي جديدتر و درخواست هاي بيشتري دارم و مطمئن هستم كه بازهم خدا خودش كمك مي كنه .
اول شفاي مريض ها و عاقبت بخير شدن همه و بعد هم .....
بهرحال از همين الان اميدوارم كه اين سفر برام با معرفت و شناخت بيشتري نسبت به گذشته انجام بشه و در ضمن من ياد شما دوستان وبلاگي هم هستم و حتما براي موفقيت در اين راه پر پيچ و خم مهاجرت دعا مي كنم.
***( مي خوام يك ليست تهيه كنم تا اسم دوستانم يادم نره ، در سفر قبليم هم همين كار رو كردم ، من قضيه رو خيلي جدي گرفته بودم خدا هم گوشه چشمي به ما كرد و نذرمون برآورده شد )

۳۴ نظر:

صدف گفت...

سلام

من صدف هستم. فایل نامبر من در 10 مارس آمد. میخواستم بدونم شما از حالت pending به in process تبدیل شدید؟

راستی خوش به سعادتتون که محخواهید بروید مکه. التماس دعا

صدف

Mary گفت...

به صدف:
سلام
ممنون كه به وبلاگم سر زدي. من 5 ماهه كه پندينگم و هنوز اين پراسس نشدم . شما هم حالا حالا ها بايد صبر كنيد.
من خودم خيلي محتاج دعا هستم . خدا خودش كارهممون را درست كنه. موفق باشي

Unknown گفت...

سلام،

یک اتفاق نگران کننده برام افتاده.الان 2 روزه وقتی که می خوام وضعیتم رو توی سایت چک کنم بعد از وارد کردن اطلاعات با هر دو فایل نامبر میزنه:
We were not able to identify you using the information you provided
در حالیکه اطلاعات کاملا درسته.
می خوام بدونم شما هم وضعیت مشابه دارید؟ یا فقط یرای من اینطوری.

ممنون

دوستدار ونکوور گفت...

امیدوارم سفر خوب و زیارت خوبی داشته باشین و ممنون از اینکه برای همه مون دعا می کنی.

ناشناس گفت...

سلام دوست عزيز

با همه قلبم برات سفري بسيار پربار از خداي مهربون ميخوام.خوشا به حالت كه اين سفر نصيبت شده.اميدوارم كه به درگاه خدا زيارتت قبول شه و حاجت هات رو بگيري.براي من هم اونجا دعا كن.
ستايش

sunshine1276 گفت...

مریم جان
قسمت میدم فراموش نکنی جلو حجرالاسود برامون دعا کن که اونجا در کانادا زندگی خوبی پیدا کنیم و عاقبت بخیر شیم .ممنون
راستی یک جک هم بنویسم دلت باز شه طرف میره مکه بعد میپرسن چطور بود مبگه خیلی خوب بود بازار ها عالی هتل های خوب ماشین های اخرین مدل راستی یک جایی هم بود که خیلی شلوغ بود همه میرفتن ما نرفتیم ههههههه

Mary گفت...

به حميد:
سلام
من ديروز با فايل نامبرم چك كردم و درست بود. اين پيغام خيلي عجيبه كه براي شما اومده. در ضمن مي توني از فروم اپلاي ابراد هم بپرسي.در قسمت مهاجرت فدرال افراد با تجربه اي هستند. موفق باشي

Mary گفت...

به دوستدار ونكوور:
سلام
خيلي ممنونم . من حتما به ياد شما خواهم بود.موفق باشيد

Mary گفت...

به ستايش:
سلام
خيلي ممنون كه به وبلاگم سر زدي. من هم اميدوارم توفيق اين سفر براي شما هم بدست بياد. حتما به يادتون هستم.موفق باشي

Mary گفت...

به سان شاين:
سلام
من حتما به ياد دوستان هستم . اصلا بهتره يك ليست تهيه كنم و اسم افراد رو بنويسم تا كسي از قلم نيفته . اميدوارم قسمت شما هم بشه تا نرفته باشي نمي فهمي من چي مي گم.
موفق باشي

مانا گفت...

به ما هم سري بزن

ناشناس گفت...

www.zjn.blogfa.com

arezoo گفت...

سلام مري جون. هميشه برات ارزوي موفقيت و شادكامي دارم. التماس دعا..
خوش باشي.

Mary گفت...

به آرزو:
خيلي ممنونم. اميدوارم تو هم موفق باشي. حتما به يادت هستم.

محبوبه گفت...

مری جونم اگه دوست داشتی مشخصاتتو بده بزارم تو جدول. فدات

Mary گفت...

به محبوبه:
سلام
من تو وبلاگت پروسه مهاجرتمون را گذاشتم. موفق باشي

محبوبه گفت...

مری جان سلام. وضعیت پرونده شما درکام حالت میباشد؟ in process or pending

بهمن گفت...

برای من درک شما سخته. اگه یک میلیون دلار بهم بدن حاضر نیستم اونجا برم. امیدوارم اگه اونجا رو دوست دارین بهتون خوش بگذره.

Mary گفت...

به محبوبه :
سلام
ما هنوز پندينگ هستيم . شاد باشي

Mary گفت...

به بهمن :
سلام
آخه من خدا رو خيلي دوست دارم و فقط توكلم به اونه ، مكه هم خونه خداست . حضرت محمد را هم خيلي دوست دارم مدينه هم خونه پيامبر و مسجد پيامبر است. پس زيارت اين مكان هاي مقدس برام شيرينه . ولي راستش دليل ديگه ام اينه كه نذر من براورده شده كه زندگي الانم را تحت تاثير قرار داده . خواسته من اونقدر غير ممكن بود كه براي هركس مي گم باورش نمي شه بعد از سفرمون يك نفر پيداشد كه خودش مشكل ما را حل كرد. اينها بي دليل نيست . اونجا مكان مقدسي و دلها صاف تر مي شوند و دعاها براورده مي شوند. اي كاش شما هم اينقدر بدبين نبوديد مگه تا حالا بدي ديديد؟

مهرداد گفت...

سلام ماري عزيز

خدا قبول كنه البته من كه تا به حال وقت نشده شايدم قسمت نشده برم خونش اما از همين جا باهاش راحت‌ترم!! فقط موندم در كانادا و با آن سرما بايد چيكار كنم؟!!!(شوخي كردم)
خيلي خوشحالم كه به آرزوت رسيدي و اميدوارم خدا هميشه آرزوهات را برآورده كند.
آرزوهاي من هم همين طور البته من هيچ وقت آرزو ندارم مكه را ببينم!!!

پاينده باشي

Mary گفت...

به مهرداد:
به نظر من آدم بهتره موقعي سفر حج رو بره كه دوست داشته باشه . براي همين هم مي گيم بايد قسمت بشه يعني تمام شرايط جور باشه .هر كسي هم يه اعتقاداتي براي خودش داره . بهر حال دعا مي كنم شما و خانواده تون به آرزوهاتون برسيد. شادباشيد

نرگس گفت...

سلام دوست عزیز این وبلاگ مهاجرتی ماست خوشحال می شم در گروه دوستانتون قرار بگیریم . با اجازه شما رو به جمع دوستانم دعوت کردم . nsdarya.blogspot.com

محبوبه گفت...

مری جان سلام .شما الان در کدوم وضعیت به سر میبرین؟ in proces or pending با آرزوی داشتن لحظه های خوب برای تو دوست گلم.

Mary گفت...

به نرگس:
سلام
به جمع مهاجران وبلاگ نويس خوش آمدي.

Mary گفت...

به محبوبه :
سلام
ما در وضعيت پندينگ به سر مي بريم. موفق باشي

samira گفت...

سلام! الان که این متن رو مینویسم فکر کنم باید مدینه باشی! التماس دعا عزیز! خوش بگذره ! اونجا خیلی به خدا نزدیکی!:)

سارا ( به کانادا چنین شتابان ) گفت...

مریم جان سلام
حتما تا حالا از سفر برگشتید زیارتتون قبول باشه .
راستش من می خوام برای آیلتس از استاد قاسمی کمک بگیرم خواستم بدونم شما در چه سطحی بودید که با ایشون کلاس گرفتید و اینکه روششون چی بود اگه راهنمایی کنی ممنون می شم .

ناشناس گفت...

سلام
من شهی هستم.
تازه با وبلاگ شما آشنا شدم.یک سوال دارم.فایل نامبر اول ما اومده داریم مدارک جمع می کنیم.اسم پسرم تو پاسپورت منه. آیا لازمه که برای پسرم یک پاسپورت جداگانه بگیرم یا همین طوری مشکلی پیش نمیاد؟ ممنون میشم اگه منو راهنمایی کنید.

محبوبه گفت...

ما چشم به راهتیم گلم....

Mary گفت...

به سميرا و محبوبه:
سلام
خيلي از لطفتون ممنونم . ما جمعه برگشتيم.پر انرژي و سرحال...

Mary گفت...

به سارا:
سلام
من زبانم خوب بود در حد متوسط خوب و دامنه لغاتم هم خوب بود. 10 جلسه با هم كلاس داشتيم نكات خيلي خوبي گفت . بيشتر نقاط ضعف من را كامل كرد. موفق باشي

Mary گفت...

به شهي:
سلام
تا اونجاييكه من مي دونم بچه ها هم بايد پاسپورت جدا داشته باشند . حتي نوزادان. موفق باشي

آغاز گفت...

بوییدن عطر بقیع بر شما مبارک