۱۳۸۸ مهر ۵, یکشنبه

توصيه به منتظران فايل نامبر

سلام
پست قبلي از طاقت داشتن نوشتم اين مطلب را در يك كتاب پيدا كرده بودم. ولي چرا الان بي طاقت شدم؟ خوب ما الان داريم مداركمون رو جمع آوري مي كنيم و براي ترجمه مي فرستيم. چيزي كه من را ناراحت كرده ريز نمرات همسرم است كه ما قبلا آماده نكرده بوديم و وقتي درخواست كرديم فهميديم كه حالا حالاها كار داره كه ما از شر اين كارهاي اداري خلاص شيم. مثل همه كارهاي اين دانشگاهها ، يك ماه طول مي دن تا ريزنمرات يك نفر كه چند سال پيش درسش تموم شده و دانشنامه اش هم در دستش است را آماده كنند. اي خدا وقتي همه اطلاعات در كامپيوتر است پس چرا اين كارساده اينقدر كاغذبازي داره.
به همه كساني كه منتظر فايل نامبر هستند، شديدا توصيه مي كنم كه مداركشون را آماده كنند كه وقتي فايل نامبر اومد مثل من دچار بي صبري نشند.به خودم مي گم حالا 2 هفته ديگه با 1 ماهه ديگه كه فرقي نداره مهم نمره آيلتس بود كه من دارم.دوستام هم به من دلگرمي مي دن ولي انگار يك روز هم يك روزه ، دلم مي خواد هر چه زودتر اين مدارك را بفرستم و خيالم راحت شه . البته حدس مي زنم براي راهي كه ما برداشتيم خيال راحت وجود نداره انگار هر معادله رو كه حل مي كني دومي بعد از مدتي رقص كنان پيداش مي شه .
خيلي دلم مي خواست دوباره مي رفتم كلاس يوگا ، آرامشي كه ذهن بعد از تمرينات يوگا بدست مي ياره واقعا خيلي شيرينه . يادم مياد حدود 2 سال پيش كلاس مي رفتم ازساعت 7 تا 8 صبح ، 2 روز در هفته ، بعد مي رفتم سركار. اونوقت اون روز خيلي شاد و ريلكس بودم و همكارام هم اين تغيير را در من احساس مي كردند.الان كه صبح ها نمي تونم برم ولي اگر كلاس بعدازظهر پيدا كنم حتما مي رم.

۱۴ نظر:

Unknown گفت...

با سلام
آقا چقدر طول كشيد تا فايل نامبر براتون بياد؟چقدر بايد انتظار بكشيم؟

Rànâ گفت...

ماری جون، سوپیشینه هم گاهی یک ماه طول میکشه ها، اقدام کردین؟

samira گفت...

با سلام من هم این حس قشنگ و خوب پس از یوگا را تجربه کردهام..الان کلاسهای زیادی با ساعتهای متفاوت هستند..حتما برید...بی نظیره

Mary گفت...

به فردين:

سلام به شما. ما مدارك اوليه مون را 2 جولاي فرستاديم . به گفته وكيل خان 9 جولاي به سيدني كانادارسيد. و دقيقا در 9 سپتامبر به ما زنگ زدن و گفتن فايل نامبر بصورت ايميل براشون رسيده. يعني دقيقا 2 ماه طول كشيد. موفق باشيد.

Mary گفت...

به مسافركوچولو:

اولين كاري كه كردم براي سوء پيشينه اقدام كردم و بعد از دقيقا 10 روز برامون پست شد . و الان هم دادم ترجمه .مرسي عزيزم

Mary گفت...

به سميرا:

مرسي كه به وبلاگم سر زدي. راستش را بخواهي چند جا پيدا كردم و تو اين هفته مي خوام برم.

Unknown گفت...

به ماري:
سلام، مرسي از پاسخي كه بهم داديد.
براي سوء پيشينه چه موقع بايد اقدام كرد؟قبل از آمدن فايل نامبر يا بعد از آن؟و اين گواهي چه مدت اعتبار دارد؟

Mary گفت...

به فردين :
الان سوءپيشينه هامون را فرستاديم ترجمه و من شك دارم يك ماه اعتبار داره يا دو ماه . ولي پليس +10 گفت ده روزه مياد و واقعا هم اومد. پس براي اطمينان بيشتر بعد از فايل نامبر بريد.فقط يادتون باشه اگر همسر داريد براي هردوتون مي خوان. راستي آدرس وبلاگ شما چيه؟

Unknown گفت...

به ماري:
مرسي از پاسختون.
متاسفانه من وبلاگ ندارم.
راستي مدرك زبان راچطور بايد براي ويزا آفيس فرستاد؟

مهرداد گفت...

به اميد موفقيت همه در اين راه پر استرس
من با اجازه وبلاگ شما را در پيوندهاي خودم اضافه كردم

ناشناس گفت...

سلام دوست عزیز.امیدورام که روزهای خوبی پیش رو داشته باشین.میشه لطفا وکیلتون رو معرفی کنین؟آیا ازشون راضی هستین؟

Mary گفت...

به مهرداد:
خواهش مي كنم . من هم وبلاگ شما را لينك كردم.

Mary گفت...

به ناشناس:
سلام
ممنون كه وبلاگم سرزديد. من ترجيح مي دهم كه وكيلمون را بعد از دريافت مديكال معرفي كنم. اونطوري ارزيابي بهتري از كار ايشان مي توان كرد. ايشان وكيل معروفي هستند و تقريبا در تهران شناخته شده هستند.موفق باشيد.

مهرداد گفت...

سلام

نگران نباشيد فقط در اسرع وقت براي سوء پيشينه كه مسافركوچولو هم به آن اشاره كرد اقدام كن از همه پر دردسر تر است و اصلا عجله نكن

موفق باشيد