۱۳۸۸ شهریور ۳۱, سه‌شنبه

كانادا پرونده ايرانيها را سريع تر بررسي مي كند

امروز چه خبر جالبي را يكي از دوستان وبلاگ نويس مسافر كوچولو گذاشته بود. اينقدر خوشحال شدم كه من هم مي خوام اين خبر را تو وبلاگم بگذارم.
سازمان مهاجرت به آفيسرهايش ابلاغ كرده كه پرونده هاي متقاضيان
اقامت موقت، ویزای تحصیلی و یا کاری ساکن در ایران را سريع تر بررسي كنند. علاوه بر دمشق ، آنكارا و ابوظبي هم به بررسي پرونده ايرانيان مي پردازند. بخصوص به افرادي كه خانواده نزديك در كانادا دارند توجه ويژه مي شود. دليل اين اقدام وضعيت داخل مي باشد.
اصل خبر از سايت اصلي مهاجرت گرفته شده مي تونيد ببينيد بعد باور كنيد كه بالاخره كانادا هم ما رو تحويل گرفت.
من كه تا الان به اين پروسه جديد خوشبين بودم حالا خوشبين تر هم شدم . خدايا به اميد تو.
درضمن هنوز جواب سوءپيشينه ما نيامده ، تا آخر هفته هم صبر مي كنيم بعد بايد حضوري پيگيري كنيم .
در اين مدت كه گذشت در مورد GRE تحقيق كردم البته هنوز كافي نيست .اين آزمون براي بعضي رشته ها در دانشگاه هاي كانادا و آمريكا لازمه . حالا از بين 4 دانشگاه كه من بررسي كردم 2 تاشون GRE مي خواد و 2 تاشون هم نمي خواد . خوب اگه بتونم GRE امتحان بدم شانسم 2 برابر مي شه ولي فكر نمي كنم كار راحتي باشه . فعلا دارم منابع امتحان و مواد امتحاني را بررسي ميكنم بعد تو يك پست نتيجه يافته هام رو مي گذارم. مي دونيد از 31 مرداد تا 31 شهريور استراحت كردم حالا كه ماه مهر، ماه مدرسه باز مي شه بايد دوباره دنبال يك هدف جديد و درس و مشق باشم . آخه پيامبر مي فرمايد : ز گهواره تا گور دانش بجوي

۱۵ نظر:

Rànâ گفت...

ماری جون خبر تصحیح شد:)

Mary گفت...

به مسافر كوچولو:
مرسي من هم درست كردم ولي باز هم به پروسه مهاجرتمون خوش بين هستم.

نيلوفر گفت...

سلام ماري جان .اميدوارم با خلوت شدن سر افيس دمشق، در پروسه ماها هم تاثير مثبت داشته باشه چون اين خبر در مورد درخواست temporaryهست و به روال اسكيل وركر كبك فدرال مربوط نمي شه

Mary گفت...

به نیلوفر جان:
مرسی من هم درستش کردم. ولی این خبر را به فال نیک می گیرم.

Unknown گفت...

این پایین راجع به حساب بانکی نوشتین، یه سوال کنم؟
تو پرونده ماmain همسرم هست، اما حساب بانکی الآن به اسم منه. آیا همین قابل قبوله؟ یا باید بریم جابجاش کنیم؟

Mary گفت...

به گلريز:

از وكيل پرسيديم گفت فرقي نمي كند. حساب پول ما هم به نام همسرم هست . و من متقاضي اصلي هستم. مشكلي پيش نمي ياد. در ضمن اگر شما وبلاگ داريد آدرسش را بگذاريد . چون وقتي رو اسمتون كليك مي كنم ميگه نمايه موجود نيست.

ناشناس گفت...

سلام
ميشه بمن بگي دوستانت بالاخره چك رو چه جوري نقد كردند؟
ممنون از راهنمائيت راجع به وبلاگ. يه قالب از سايك. گرفتم.

Diary Of A Stranger گفت...

امیدوارم حالا که سرشون خلوت شده یه تکونی بخورن و به اسکیل فول ورکرزها بپردازند :)

Mary گفت...

به مهربانو :

دوستم هنوز نتونسته چك را نقد كند شايد تا جند ماهه ديگه خودش بره سوريه و نقدش كنه . درضمن وكيلش گفته كه اين چك از زمان صدور فقط 6 ماه فرصت داره. راستي وبلاگ جديدت را ديدم قشنگ تر شده . موفق باشي

Mary گفت...

به ياداشتهاي يك بيگانه :

من هم موافقم . خيلي خوش بين هستم كه كارما خوب پيش بره .

Rànâ گفت...

ماری جون خبر از دعوت به مصاحبه برای قانون جدیدی ها هم رسید!

Mary گفت...

به مسافركوچولو:

سلام
مي شه بگي اين خبر از كجا رسيده ؟ وقتي وضعيت فايل نامبرم را در سايت مهاجرت چك مي كردم براي قانون جديد مصاحبه نگذاشته بود.

مژده گفت...

سلام ماري عزيز... مرسي كه پيشم اومدي و از لطفت هم ممنون... در مورد سوالت كه بله عزيز ما هم به روش جديد اقدام كرديم و دو ماه و چند روزه كه از فرستادن مدارك به دمشق و گرفتن فايل نامبر جديد از دمشق مي‌گذره... انشالله شنيدن خبرهاي خوب براي شما... من با اجازه شمارو لينك كردم.... شاد باشين...

Rànâ گفت...

عزیزم دوتا از بچه ها که از قرار معلوم یکی کارش مرتبط با اسلحه و ... بوده و دیگری که دوتا شغل تمام وقت هم زمان اعلام کرده براشون نامه مصاحبه اومده، فعلا همینقدر خبر دارم.

Mary گفت...

به مژده:

من هم مي خواست شما را لينك كنم. پروسه مهاجرت شما جلوتر از ماست . اميدوارم خبرهاي خوش از شما برسه.