۱۳۸۸ شهریور ۱۸, چهارشنبه

فایل نامبر ما

بالاخره این نامه سیدنی هم آمد و خیال من و همسر عزیز راحت شد، خدایا شکرت .
بعد از نتیجه آیلتس این دومین خبر خوشایند این روزهای ماست ، امیدوارم همه کسانی که منتظر خبرهای خوب هستند زودتر به خواستشون برسند. به این ترتیب ما یک گام دیگر در فرآیند مهاجرت به جلو حرکت کردیم، فردا هم باید بریم دفتر جناب وکیل تا ببینیم برای قدمهای بعدی چه باید بکنیم ( اگرچه خانم همسر از الان تقریبا همه رو از طریق تحقیقات پردامنه اینترنتی بدست آورده )
* فرايند مهاجرت :ارسال مدارك در 2 جولاي ، رسيدن به سيدني در 9 جولاي ، دريافت فايل نامبر از سيدني در 9 سپتامبر توسط ايميل يعني دقيقا 2 ماه بعد

۱۶ نظر:

ناشناس گفت...

بازم تبريك ميگم ،ماه سپتامبر هميشه پر از خبرهاي خوبه ،اميدوارم اين زنجيره خبرهاي خوب همينجوري ادامه پيدا كنه ...

Rànâ گفت...

خیلی خیلی مبارکه! از تاریخ نامه دقیقا 120 روز فرصت دارین که مدارک لازم رو بفرستین،لیستش رو در وبلاگم گذاشتم:)

maryam گفت...

salaam...mamnoon keh etelaat khood ra ba baghyeyh dar meeyan migizarid...misheh begin cheh madareki az shooma khastan dar ieen nameh ...ba tashakoor.

آغاز مهاجرت گفت...

دوست من امیدوارم همیشه خبرای خوش بشنوی.

شب از خورشيد شب مهاجر گفت...

من و خورشيد هم بهتون تبريك ميگم.اميدوارم هميشه موفق باشين

ساناز گفت...

مبارکه به سلامتی... انشالله همیشه موفق باشید

Mary گفت...

به کارنو و مسافر کوجولو و آغاز مهاجرت و شب از خورشید شب مهاجر و ساناز:

متشکرم . من هم منتظرم که از شما خبر خوش بشنوم.

Mary گفت...

به مریم :

در پست بعدی مدارک را می نویسم. مرسی که سر زدی .

Mary گفت...

به پدرام:

شما درست فرمودید. چوپان قصه ما در نهایت گنج خود را در سرزمین خودش پیدا می کند ولی بعد از مسافرتها و کسب تجربه ها و .... پس اون آدم تغییر می کند و رشد پیدا کرده است . حکایت ما هم همینه . فعلا به دنبال تحربه های جدیدی هستیم که اینجا نیست و در رویامون دیدیم .شاید وقتی تا حدی دنیا دیده شدیم برگردیم و یافته های جدیدی را اینجا پیدا کنیم. مهم اون مسیر رشد و تلاش برای هدفه. البته به نظر من.

نیاوفر گفت...

سلام ماری عزیز .نتیجه عالی ایلتس و اومدن نامه اپدیت مدارک رو بهتون تبریک می گم.موفق باشی عزیزم.راستی منم تو فکر ایلتس اکادمیک هستم.فکر می کنی اقای قاسمی تو ایلتس اکادمیک می تونن به من کمک کنن؟

ناشناس گفت...
این نظر توسط یک سرپرست وبلاگ حذف شد.
ناشناس گفت...

سلام

Mary گفت...

به نیلوفر:

سلام . مطمئنم که آقای قاسمی می تونه کمک کنه . خودم بعد از ارسال مدارکم درس رو شروع می کنم .اگه بهش زنگ زدی به من خبر بده . موفق باشی

Mary گفت...

به ستاره :
من نظر شما را حذف کردم چون اطلاعات محرمانه نوشته بودی . بهت ایمیل می زنم . ممنون که به من سر زدی.

Diary Of A Stranger گفت...

تبریک می گم به خاطر نامه و نتیجه آیلتس!

Unknown گفت...

سلام،
لطفا بگيد چقدر طول كشيد تا فايل نامبر براتون بياد.