۱۳۸۸ شهریور ۱۶, دوشنبه

نتیجه آیلتس آمد...

سلام
بالاخره آیلتس ما هم آمد ... این خبر خوب رو آقای همسر داد و هنوز من هیجان زده هستم و دستام می لرزه....
لیسنینگ : 7
ریدینگ: 7.5
رایتینگ: 7
اسپیکینگ : 7
اورال : 7

آخیش راحت شدم . خیلی بیشتر از اونچه برای مهاجرت به کانادا نیاز داشتم آوردم ......
حالا اینجا از استادم آقای سجاد قاسمی تشکر می کنم که در 10 جلسه خصوصی به من کمک بزرگی کردند و من رو در جمع بندی مطالب که در طی سال گذشته آموخته بودم یاری کردند .ایشان نکات مهمی به من یاد دادند و اعتماد به نفسم را تقویت کردند.
من با ایشون ازطریق سایت مایگرنت هلپ آشنا شدم و در جلسه اول متوجه شدم ایشون دارای دانشی هستند که می توانند نقاط ضعفم را به من متذکر شوند . کاری که آموزشگاه های زبان مثل شکوه پارس و تهران آکسفورد که من دوره آیلتس را اونجا گذروندم نتونستند برام انجام بدن.
شماره تماس ایشان 09133113335 و محل تشکیل کلاسها غرب تهران بلوار مرزداران .... است. به نظرم اگر با آزمون آیلتس آشنا باشید دریک جلسه متوجه مفید بودن کلاسها می شوید.
این هم از دین ما به دنیای مجازی و تشکر از دوستانی که در سایت مایگرنت هلپ ایشون را به من معرفی کردند.

فکر کنم بعد از بهبودی کامل یک خیز اساسی برای شکستن غول آیلتس آکادمیک برمی دارم . خدایا متشکرم...




۱۵ نظر:

آغاز مهاجرت گفت...

سلام دوست من . نمیدونی با معرفی ایشان چه کمک بزرگی به من کردی

ساناز گفت...

خیلی خوبی گرفتین ... امیدوارم به زودی از فایل نامبرهامون هم خبری بشه

Mary گفت...

به آغاز مهاجرت:
خواهش مي كنم . اميدوارم شما هم نتيجه خوبي بگيريد.

Mary گفت...

به ساناز:
ممنونم . اميدوارم كه خبرهاي بيشتري بگيريم.

Rànâ گفت...

به به! چقدر عالی!! بهت تبریک میگم ماری جون!

Mary گفت...

به مسافر كوچولو:
سلام . مرسي كه به وبلاگم سر مي زنيد. مي شه آدرس وبلاگتون را بگذاريد. وقتي روي اسمتون كليك مي كنم مي گه نمايه موجود نيست.

باران گفت...

سلام بهتون تبریک میگم! یک قدم به کانادا نزدیک شدین!!!

ناشناس گفت...

سلام ، واقعا نمره عالي گرفتيد ، تبريك ميگم.

Mary گفت...

به باران:
مرسي از اينكه به وبلاگم سر زدي. اميدوارم شما هم موفق باشيد

Mary گفت...

به كارنو:
مرسي از اينكه به وبلاگم سر زدي. اميدوارم شما هم موفق باشيد و زودتر مديكالتون بياد.

پدرام گفت...

راستش تسلط و اطلاع زیادی روی موضوع ندارم
ولی «اگه اشتباه نکنم و درست یادم مونده باشه»، وقتی دنبال قصه‌ی کیمیاگر توی مثنوی مولوی بودم، مولوی اشاره کرده بود که گنج واقعی درون خود آدمه؛ «سرزمین خود آدم» شاید یه استعاره باشه.
هر چی هست انسان باید تو خودش پیدا کنه
یا حداقل خیلی نزدیک به خودش
نه الزاما تو جای خاصی (البته مهاجرت دلایل خودشو داره :) من منظور خاصی ندارم)

شایدم مرحله به مرحله‌ست
یه مرحله‌شم عشقه
شما که ازدواج کردی، ظاهرا داریش
حالا اینکه چقدر مواظبش باشی و قدرشو بدونی با خودته (که با توجه به پستت در مورد سلامتی، فکر می‌کنم حواست جمع‌تر از خیلی از آدماست و قدر داشته‌هاتو می‌دونی)
...

همیشه شاد و موفق و خوشبخت باشید :)

منصوره جلال يزدي گفت...

از سايت applyabroad آدرس اينجا رو اومدم. سوال داشتم اگه لطف كنين و جواب بدين. واسه reading شما هم اول skimming داشتين؟ نحوه خوندن reading چه جوري يه كه توي يه زمان مناسب بشه جواب داد؟ لطف مي كنين راهنمايي كنين.

ناشناس گفت...

سلام. آدرس سايتتون توي applyAbroad بود. مي تونم بپرسم واسه reading چي كار كردين؟ اين قضيه skimming درسته؟ من با skim هيچي نمي فهمم. كلا چي كار ميشه كرد كه reading رو در زمان لازم پاسخ داد؟ لطف مي كنين راهنمايي كنين.

زن 2 شوهره گفت...

سلام.خدا وکیلی از استاد قاسمی راضی بودید؟ما خیلی وقت لک لک کردن نداریم و نه بولش را[لبخند]

Mary گفت...

به زن 2 شوهره:

سلام
همونطور كه نتايجم را ديديد من خيلي راضي بودم . چون نكات ريزه كاري خوبي را از ايشان ياد گرفتم.و نكته ديگر اينكه زمان طول كشيدن بستگي به پايه زبانتون داره كه در چه حدي است.
من پايه زبان خوبي داشتم و از ايشان تكنيك هاي تست زدن را ياد گرفتم. موفق باشيد