۱۳۸۸ شهریور ۱۴, شنبه

سلام انتظار..

توي اين روزها كه گذشت منتظر نتيجه آيلتس بودم كه بعد از گذشت 15 روز هنوز نيامده . گفتم صبر كنم يك خبر جديد داشته باشم تا بنويسم كه هرچي منتظر شدم خبري نيست . توي سايت ايران آيلتس زده كه نتيجه بعد از 13 يا 14 روز مي ياد ... حالا كه شده 15 روز .
ديگه اينكه حدود 2 ماهه منتظر فايل نامبر هم هستم دوباره با دفتر وكيل تماس گرفتم فرمودند به محض اينكه نامه برامون بياد خبرتون مي كنيم. اين هم از اين كه بايد فقط منتظر باشيم.
از همه بدتر اين كه سرماخوردگي ام هنوز خوب نشده ، 2 بار دكتر رفتم و كلي دارو مصرف كردم ولي امروز كه حالم خيلي بده. با اين حالم اومدم سر كار و نمي تونم هيچ كار مفيدي انجام بدم.
انتظار براي بازگشت سلامتي هم به بقيه انتظارهام اضافه شد.....

۸ نظر:

ساناز گفت...

امیدوارم همه انتظاراتت با خوشی به پایان برسن

Mary گفت...

مرسي ساناز جان.اميدوارم شما هم زودتر خبر خوبي بشنويد.

نيلوفر گفت...

سلام ماري عزيز.سرتو با برنامه هاي مورد علاقه ات گرم كن و زياد بهش فكر نكن.انشالله بزودي خبراي خوب بشنوي

ناشناس گفت...

انشا الله هم زودتر خوب میشی هم خبر های خوبی میرسه

Mary گفت...

مرسی نیلوفر جان.

Mary گفت...

مرسی از شما آقا یا خانم ناشناس که برام دعا می کنید.

Rànâ گفت...

ماری جون، نتیجه آیلتس من بعد از 12 روز اومد رو سایت و بعد از 15 روز خودش اومد! یه سر به سایتشون بزن ببین اگربعد از امتحان شما، باز هم آزمون داشته اون روزها دفترشون تعطیله و در نتیجه جزو اون 14 روزی که معمولا همه میگن محسوب نمیشه،Good Luck

Mary گفت...

به مسافر کوچولو :
ایران آیلتس نتیجه آزمون مشهد رو که با ما 31 مرداد بود جمعه زد ولی تهران را اعلام نکرد. ایندفعه به نفع مشهدیا..