۱۳۸۸ آذر ۱۷, سه‌شنبه

فايل نامبر دوم ما آمد

سلام
به گمانم امروز روز خوبي باشد ، قطره هاي باران ديشب اين خبر را دادند...
از دفتر جناب وكيل تماس گرفتند و گفتند كه فايل نامبر دوم من رسيد. يه مرحله ديگه به جلو حركت كرديم. با فايل نامبر جديد سايت مهاجرت را چك كردم و تغيير وضعيت را مشاهده كردم . واژه جديد pending review كه چند روزي بود منتظرش بودم ، رويت شد. حالا از اين به بعد يا براي مصاحبه دعوت مي شويم كه خدا نكنه و يا نامه مديكال مون مي ياد كه خدا كنه زودتر بياد. در ضمن مشاور خان گفت كه سفارت در 12 ماهه آينده نتيجه را اعلام مي كند . پس شمارش معكوس آغاز مي شود. خدايا به اميد تو...
در خرابات مغان نور خدا مي بينم
اين عجب بين كه چه نوري زكجا مي بينم

۲۱ نظر:

دوستدار ونکوور گفت...

سلام دوست عزیز
من گاهی وبلاگتونو می خونم
با استاد زبانتونم قراره برای ایلتس کار کنیم
مرسی از اطلاعاتتون
من از تاریخ فرستادن مدارکتون که در چند پست قبل بود فهمیدم حدود 1 ماه طول کشید تا فایل نامبر دوم براتون بیاد. درسته؟
اگه میشه تاریخ پروستونو از اول اقدام برامون بنویسین.
بسیار ممنون میشم.
سلامت و شاد و موفق باشین با خانواده

Rànâ گفت...

به به! تبریک میگم عزیزم! به جمع پندینگی ها خوش اومدی مری جون:) امیدوارم زود زود پروسس بشی و بعدشم مدیکالهاتون بیاد:)

ناشناس گفت...

مبارك باشه . خدا رو شكر . خوشحال شدم.

ناشناس گفت...

سلام.میشه لطفا وکیلتون رو معرفی کنین؟ممنون.

حمیدرضا گفت...

سلام،
خیلی خوشحالم که کارتون یک مرحله دیگه جلو رفته. یه سوال داشتم:من مدارکم رو چند وقت پیش فرستادم و حدود یک ماه و یک هفته قبل در کانادا تحویل شد. (طبق اطلاعات سایت دی اچ ال) ولی هنوز رفرنس نامبر دریافت نکردم. آیا به نظرتون این زمان عادیه؟ قاعدتا چقدر باید طول بکشه تا من رفرنس نامبرم رو بگیرم.

ممنونم

yalda گفت...

به سلامتی تبریک میگم بهتون،خوشحالم كه کارهاتون به خوبی داره پیش میره ،ایشالا بقیه کارها هم زود درست میشه،موفق و شاد باشید.

ناشناس گفت...

سلام مري
آيلتس خانم نتيجه اش اومد:
ريدينگ 7
ليسنينگ 8
رايتينگ 8.5
اسپيكينگ 7.5
اوورال 8
خيالمون راحت شد. اما مونده ارسال فرمها. مونديم از كجا شروع كنيم. فعلا دنبال مدارك حسابداريش هستيم كه صدورش چون با تاخير رفتيم دنبالش كمي طول كشيده. براي تكميل فرمها به تاريخها و ميزان ساعت مندرج نيازه. اگه بشه ميخوام اگه ميزان ساعت كم باشه ازشون بخوام كمي زيادتر بنويسن كه به همون رنج ساعت شما برسه لااقل.
راستي وكيل شما نظرش اينه كه كسايي كه مثل ما مدركشون با حسابداري منطبق نيست نميتونه از اين كد اقدام كنه؟
با تشكر reza1100

ناشناس گفت...

سلام دوست عزیز مبارکه این قدمهای رو به جلو مبارک است به لطف خدا

تبعید نوشته های یک دانش آموز گفت...

refigh nemikhay maro link koni? kheyli vaghte linket kardam ha

ساحل گفت...

سلام دوستان. من هم منتظر مديكالم. با اجازه شما را در لينك قرار دادم.

مهرداد گفت...

سلام ماري عزيز

با تبريك فراوان اما ديگر از امروز فقط انتظار است و انتظار و انتظار پس زياد بهش فكر نكن و خودت را آماده رفتن كن.

موفق باشي

Mary گفت...

به دوستدار ونكوور:

سلام
خيلي ممنون كه به وبلاگم سر مي زنيد. سلام من را به آقاي قاسمي برسونيد و بگيد از طرف من كه 10 جلسه آيلتس گرفتم و 7 شدم باهاش آشناشديد. از 27 آبان كه مدارك به دمشق رسيده تا فايل نامبر دوم 20 روز طول كشيده. پروسه مون را تو پست بعدي مي گذارم.
موفق باشيد.

Mary گفت...

به مسافر كوچولو:
سلام
خيلي ممنون. ولي نوبتي هم كه باشه نوبت شماست. من منتظر خبرهاي خوب تو وبلاگت هستم.موفق باشي

Mary گفت...

به كارنو:
سلام
مرسي عزيزم. اميدوارم حالت بهتر شده باشه. مواظب خودت باش.

Mary گفت...

به ناشناس:
سلام
اگر اجازه بدهيد اسم وكيلمون را بعد از دريافت مديكال اعلام مي كنم.

Mary گفت...

به حميدرضا:
سلام
اگر منظورتون فايل نامبر دوم است بايد بگم به گفته وكيل ما تا چند ماه هم ممكنه طول بكشه . ولي ماله ما 20 روزه اومد.
موفق باشي

Mary گفت...

به يلدا:
سلام
خيلي ممنونم.

Mary گفت...

به رضا 1100:
سلام
تبريك مي گم . همسرتون نمره هاي خيلي خوبي در آيلتس گرفته. راستش وكيل ما خيلي آدم سخت گير و با دسيپلينيه . حتي به من با ليسانس اقتصاد هم سخت گرفت چه برسه با ليسانس غير مرتبط. ولي در عوض يه وكيل ديگه مي شناختم كه به دوستم گفت حتي با ليسانس رياضي مي تونه براي حسابداري اقدام كنه. اما دوستم هنوز اقدام نكرده پس من تجربه اي ندارم.

Mary گفت...

به ساحل:
سلام
مرسي كه به وبلاگم سر زدي. شما هم مهاجريد؟

دوستدار ونکوور گفت...

مری عزیز
ممنون از جوابتون
چشم حتما سلام شما رو میرسونیم
امروز اولین جلسه همسرم با ایشونه
اگه خدا بخواد من هم بعد از اتمام پایان نامم می خوام پیش ایشون آکادمیک رو بخونم.
در ضمن از معرفی ایشون هم سپاسگزاریم
موفق باشی

Mary گفت...

به مهرداد:
سلام
سعي مي كنم در اين مدت زبان انگليسي بخونم و خودم را مشغول كنم.