۱۳۸۸ آذر ۲۲, یکشنبه

كلاس TTC

سلام ،اميدوارم حال همه خوب باشه و از اين زمان انتظارشون به نحو احسنت استفاده بكنند. ما هم بعد از سفر مشهد كلي انرژي پيدا كرديم و با روحيه خوب داريم به كارامون مي رسيم. جمعه پيش رفتم كلاس TTC زبان انگليسي ، خيلي نكات جالبي در مورد مديريت كلاس و نحوه برخورد با بچه ها ياد گرفتم . در آخر هم استاد سيستم آموزشي فونيكس را توضيح داد كه 7 ترمه و آموزشش از بچه 3 ساله در مهد شروع مي شه. فكرش را بكنيد اگر يك بچه از 3 سالگي با اين سيستم كه خيلي در دنيا معروف شده ، انگليسي ياد بگيره در 10 سالگي ، مي تونه به راحتي مكالمه كنه و بعد زبان فرانسه را شروع كنه. اين سيستم آموزشي خيلي جذابه و با شعر و داستان و بازي و جايزه دادن همراهه .
من خودم در دوره دبستان يك دوره Children رفته بودم ولي آن كجا و اين كجا. تازه معلم ها موظف هستند حتي در مهد كودك با بچه هاي 3 ساله هم انگليسي صحبت كنند.سيستمشون به اين صورته كه بعد از دوره فونيكس ، كتابهاي starter را درس مي دهند ، وبعد كتابهاي KET تدريس مي شه و امتحان كمبريج KET كه بين الملليه گرفته مي شه ، بعد دوره PET تدريس مي شه و درنهايت امتحان بين المللي PET گرفته مي شه . شاگردهايي كه در سطح PET هستند خيلي انگليسي شون خوب مي شه و در سطح پيشرفته هستند . و من حدود يك ماه هست كه در كلاسهاشون شركت مي كنم تا روش تدريسش را ياد بگيرم. درآخر كلاس استاد يك شعر بهمون ياد داد كه چند بار تو كلاس خونديم و خيلي لذت بردم . مدل خوندنش مثل شعر هاي كليسا ست ومفهومش سراسر انرژي مثبت است.


The time to be happy is now
and the place to be happy is here
and the way to be happy
is to make others happy
and you’ll have a bit of heaven right here


۸ نظر:

کیوان گفت...

درود
من راهنمای فرمهای کارکنان ماهر رو کامل خوندم اما چندتا اشکال در پرکردن فرمها دارم. جایی هست که یک نمونه فرم پر شده دید؟ یا کسی رو میشناسین که راهنمایی کنه؟
و یک سوال دیگه شما راهی برای پرداخت "اپلیکیشن فی" سراغ دارین؟
سپاس فراوان

Mary گفت...

به كيوان:
سلام
ما فرم هامون را با كمك وكيل پر كرديم پس اطلاعات من خيلي كافي نيست و فقط در حد كيس خودمونه . اما سايت apply abroad قسمت فدرال با قانون جديد http://www.applyabroad.org/forum/showthread.php?t=4669&page=544

را انتخاب كنيد. افرادي كه خودشون اقدام كردند اونجا جواب سئوالها رامي دهند ولي قبلش سئوالتون رو جستجو كنيد چون نزديك 544 صفحه اطلاعات است. موفق باشيد.

Mary گفت...

به فريد:
سلام

اگر شما در سايت مي بينيد كه مداركتون رسيده ديگه جاي نگراني نيست. چون شما با هر دو تا فايل نامبر به يك صفحه مي رسيد كه اطلاعاتتون رو نوشته.و اولش هم با B شروع شده همونطوري كه شما نوشته بوديد.
موفق باشيد

کیوان گفت...

درود
سپاس فراوان
کیوان

ناشناس گفت...

http://antibyebyecanada.blogfa.com
مبارزه با آقای بای بای

Rànâ گفت...

ماری جون این مدرک آ موزشی اونجا هم خیلی به دردت میخوره ها!

Mary گفت...

به مسافركوچولو:

آره فكر كنم داشتن هر مهارتي اونجا ممكنه بدرد بخوره.

تبعید نوشته های یک دانش آموز گفت...

سلام رفیق
وبلاگت خیلی با حاله
در کل سر میزنم
راستی باور کن ما رو لینک کنی هم جای دوری نمیره , خیلی وقته لینکت کردم :(
www.tabidneveshte.blogspot.com
"نوشته های دانش آموز مهاجر به کانادا"
خوش بگذره
در پناه حق