۱۳۸۸ آذر ۸, یکشنبه

اعياد مبارك

عيد قربان بر همه مسلمانان مبارك باد . اميدوارم يك روز عيد قربان را به همراه خانواده ام در مكه جشن بگيرم. جمعه هم روز عرفه بود و من براي اولين بار دعاي عرفه را با معني خواندم و به نظرم خيلي جالب و آموزنده بود .در بخشي از دعا امام حسين (ع)، خدا را به خاطر نعمتهايي كه به انسان عطا كرده است شكر مي نمايد ، تك تك اعضاي بدن را نام مي برد و به خاطر نظمي كه آنها را كنار هم نشانده به حمد و ستايش پروردگار مي پردازد. نمي تونستم اين دعا را بخونم و بي تفاوت باشم . بايد شكر پروردگار را به نحوي به جاي آورم . هر چند مي دانم كه از دست وزبان كه برآيد ، كز عهده شكرش بدر آيد...
يك شنبه هفته ديگه هم عيد غدير خم است و من 2 تا مولودي دعوت شدم. ولي اگر خدا بخواهد برنامه سفر مشهد هم داريم و روز عيد به زيارت امام رضا (ع) مي رويم. بهترين فرصت براي بهتر شدن روحيه مون و تجديد قوا براي شروع تلاش بيشتر.

۴ نظر:

Mary گفت...

به فردين:

سلام
متاسفانه نظر شما به دليل مشكل سايت انتشار پيدا نكرد ولي من قبلش جواب سئوالهاي شما را يادداشت كردم. يادآوري مي كنم كه ما با راهنمايي وكيل كارهاي زير را انجام داديم.
جواب ها :
1 ـ فكر مي كنم از ايميل نامه هم مي توني استفاده كني چون وكيل ما هم به ما ايميل زد.
2ـ الان هم مي توني وضعيتت را در سايت چك كني
3ـ براي سوئپيشينه از عكس 3در 4 معمولي استفاده كن ولي براي دمشق عكس در سايز 3.5 در 4.5 لازمه و من مشخصاتش را در پست مدارك مورد نياز براي مهاجرت گذاشتم.
و اصل سوئ پيشينه به فارسي همراه با ترجمه بايد فرستاده شود.
4ـ هيچ مدركي نياز به تاييد وزارت امور خارجه نداره و فقط مهر دادگستري كافيه . سوابق كاري من كه به انگليسي بود و براي همسرم فقط ترجمه شد. بدون مهردادگستري.
5 ـ بله بايد امتيازات زبان را اصلاح كنيد و اصل مدرك آيلتس را هم بفرستيد.
6ـ اعتبار پاسپورت فعلا مهم نيست. پاسپورت همسرم فقط 1.5 سال اعتبار دارد ولي به ما ايرادي نگرفتند.
7ـ شما بايد اصل مدرك ديپلم خودتون و همسر را ترجمه كنيد و بفرستيد. ريز نمرات ديپلم نيازي نيست. با مهر دادگستري

موفق باشيد.

ناشناس گفت...

سلام وقت شما بخير
من بار اوله كه وبلاگ شمارو ديدم.در فروم آپلاي اپرود برام طي پيغام خصوصي آدرس وبلاگتو داده بودي . ما رشتمون مرتبط با حسابداري نيست ولي شغلمون حسابداريه. اما ميخوايم ريسك كنيم و اپلاي كنيم.
مدرك آموزشگاه دارم . مدتش حدود 450 ساعته. براي سازمان مديريت برنامه ريزيه. با توجه به اينكه مدارك شما رو قبول كردن ، ميشه بگي مدرك موسسه اي شما چند ساعته بوده يا اگه ساعت ننوشته بگي طي مدت چقدر نوشته گرفتي يا اگه هردوشو نوشته بگي چيا نوشته.
چون آموزشگاه آشناست ميگه اگه يكمي هم لازمه ميشه مقدار ساعتشو زياد تر كرد. گفتم تا فرمهارو نفرستادم حداقل زمان شما رو بنويسم.
ضمن اينكه آيا در شرح شغل آيا در مورد اينكه دفاتر قانوني ماليات و تنظيم ترازنامه و صورتهاي مالي و محاسبه حقوق و دستمزد يا اينكه ليست بيمه را خودم ميبرم به تامين اجتماعي بنويسم يا اونا لازم نيست؟
متقاضي اصلي خانممه. منتظر آيلتسشيم كه پس فردا يا شنبه نتيجه اش مياد.
آشنايي با شما خيلي خيالمونو راحت كرد. چون يكي از دوستان نوشته بود كه يكي از دوستاش از حسابداري اقدام كرده و ردش كردن و بهش يك وكيل گفته اونها حسابدار نميخوان بلكه حسابرس ميخوان.
3-راستي شما از طريق حسابرس كه اقدام نكرديد. يعني قطعا شما از طريق حسابداري يا Accuntants اقدام كرديد ديگه؟
با تشكر
reza1100

Mary گفت...

به رضا:

سلام

ممنون كه به وبلاگم سر مي زنيد.
من با شغل حسابداري اقدام كردم و در مورد تعداد ساعات دوره حسابداري بايد بگم كه من حدود 800 ساعت دوره هاي مختلف گذروندم كه حدود 2.5 سال طول كشيد. فكر مي كنم از نظر كانادا كار در زمينه صورتهاي مالي و گزارشات مالي و بخصوص ماليات مهم باشه. همين موارد را بيشتر تاكيد كنيد.
در ضمن من هنوز فايل نامبر دوم را نگرفتم . چطور مطمئن هستيد كه مدارك من قبول واقع شده؟

سازمان حقوقی مهاجرتی امیرزاده گفت...

در نظر دارد در ویرایش جدید وب سایت خود به معرفی وبلاگ ها و سایت های مرتبط با کانادا بپردازد لذا با انتخاب وبلاگ/وب سایت شما به عنوان یکی از وبلاگ/وب سایتهای برتر با موضوعات کانادا درصورتیکه خود شما نیز تمایل داشته باشید نام وبلاگ/سایتتان در سایت ما و در صفحه معرفی وبلاگ ها و وب سایت های کانادایی ثبت خواهد شد.
در صورت تمایل به این امر شما می توانید با افزودن نام
سازمان حقوقی مهاجرتی امیرزاده به آدرس www.amirzadehLaw.com به لینک های خود خواسته ما را تایید نمایید. در اولین ویرایش سایت ما در 7 روز بعد آدرس سایت/ وبلاگ خود را خواهید دید.
با تشکر از توجه شما
روابط عمومی سازمان حقوقی مهاجرتی امیرزاده