۱۳۸۸ دی ۱, سه‌شنبه

شب يلدا

سلام به همه دوستداران شب يلدا

ديشب شب يلدا طولاني ترين شب سال بود و ما به همراه پدر و مادرم به منزل پدر و مادر همسرم رفتيم و شب چله را باخوردن ميوه هاي جورواجور گذرونديم. از اين به بعد ديگه روزها بلندتر مي شه ، من خودم هميشه از روزهاي بلند بيشتر خوشم مي ياد . مثلا وقتي تو تابستان ساعت 8:30 هوا تاريك مي شه من واقعا احساس خوبي دارم . انگار كارهاي بيشتري با روشن بودن هوا انجام مي دهم و بازدهي ام بيشتر مي شه. ولي وقتي هوا زود تاريك مي شه براي من خيلي كسل كننده مي شه.
بهرحال من هنوز هم تابستان را بيشتر از همه فصل ها دوست دارم . هر چند زمستان امسال هنوز خودنمايي نكرده و هوا خيلي سرد نشده و خيلي از مردم منتظر برف هستند.
توي هفته پيش يك دفعه سرم خيلي شلوغ شد. اول اينكه از همون موسسه زبان كه كلاس TTC اش را گذرونده بودم باهام تماس گرفتند و يك كلاس فونيكس 4 بهم دادند. بعد هم برادرم زنگ زد و گفت خودش و خانمش مي خواهند انگليسي را از كتابهاي نيو اينترچنج شروع كنند و از من خواست كه بهشون درس بدهم .( البته بر اساس رابطه معلم و شاگردي و نه خواهر و برادري) من هم قبول كردم وفكر كردم تمرين خوبي هم براي خودم مي شه. علاوه بر اين دخترخاله ام به من پيشنهاد كلاس در يك موسسه ديگه رو كرد. خلاصه اينكه اين كلاسها براي تدريس از يك طرف و برنامه خودم براي خوندن آيلتس آكادميك از طرف ديگر ، شهر رو حسابي شلوغ كرده. ولي تصميم دارم كه كم كم پيش برم و هرجا خسته شدم كلاسها را قطع كنم. فقط كلاس يوگا را نمي تونم برم كه خيلي حيف شد.
درهرحال اميدوارم جوجه هاتون را ديشب كه آخر پائيز بود شمرده باشيد و براي زمستان آماده شده باشيد.
اگر غم لشگر انگيزد كه خون عاشقان ريزد
من و ساقي به هم سازيم و بنيادش بر اندازيم

۷ نظر:

سمیرا گفت...

سلام دوست من...سعی کن هرطور شده یوگا را ادامه بدی..من تجربه کنار گذاشتنشو دارم..به دلیل اینکه خیلی به آدم انرژی میده وقتی کنار میذاریش دچار افسردگی میشی..موفق باشی

حمیدرضا گفت...

سلام،
من امتحان آیلتس آکادمیک دادم. آیا به نظرتون می تونم از اون برای مهاجرت استفاده کنم یا حتما باید امتحان جنرال باشه؟ نمره هام هم اینه:
Speaking:8, Listening:7, Reading:7, Writing:7, Overall:7.5
نمره ام از اوم چیزی که لازم دارم خیلی بیشتره، به نظرتون آکادمیک بودنش مشکل ایجاد می کنه و می تونه منجر به ارجاع مدارکم از دمشق بشه؟

ممنونم.

Mary گفت...

به سميرا:
سلام

به توصيه ات عمل كردم و مي خوام دوباره براي يوگا ثبت نام كنم.

Mary گفت...

به حميدرضا:
وكيل ما در مورد آيلتس براي مهاجرت معتقده كه بايد حتما جنرال باشه. نمره هاي شما خيلي خوب شده پس حتما مي تونيد بلافاصله جنرال ثبت نام كنيد و نمره هاي لازم رابياريد.موفق باشيد.اسپكينگ 8 خيلي عاليه . حتما هول نشدي و مسلط بودي. رمز موفقيتت چي بود؟

حمیدرضا گفت...

سلام،

اگه راستشو بخواهید نه تنها هول شده بودم بلکه اصلا انتظار نمره 8 رو نداشتم، مخصوصا اینکه آیلتس تهران امتحان داده بودم و همه معتقد بودن نمره اسپیکینگ اونجا معمولا نیم نمره ای کمتر از سنجشه. به هر حال فکر می کنم اینکه سعی کردم بدون مکث، پیوسته صحبت کنم و جوابم مرتبط به سوال باشه نقاط قوتم بودند. البته نباید زحمات استادم رو هم فراموش کرد.
آیا شما کسی رو می شناسید که با آیلتش آکادمیک اقدام کرده باشه؟ و اگه میشناسین آیا ازش ایراد گرفتن؟

ممنونم

Mary گفت...

به حميدرضا:
سلام
بازهم تبريك مي گم.
واقعا هيچ كسي رو نمي شناسم كه براي مهاجرت آيلتس آكادميك داده باشه. نظر وكيلمون را هم كه گفتم. به نظر من آيلتس جنرال ثبت نام كن. حتما موفق مي شي.

samira گفت...

عالیه خانوم...
موفق باشی