۱۳۸۸ شهریور ۲, دوشنبه

تانكوشي در نخواهي يافت،
واگر به تمامي نكوشي ،
نكوشيده اي.
آزموده تر تيرت را به سوي هدف روانه مي كني،
هر آنچه در توان داري به كار مي گيري،
و اگر با تمام وجود كوشيدي و باز،
ناكام ماندي،
زنهار كه شكست نخورده اي
زيرا....
از رسيدن است كه مي بالي،
از كوشيدن است كه مي آموزي،
و از رفتن است كه پيروز باز مي گردي
اگه بدونيد چقدر آرامش دارم . خيلي آروم و بي دغدغه وقتي از سر كار بر مي گردم خونه فقط به افطاري درست كردن براي آقاي همسر مشغول مي شم . ديگه مجبور نيستم كتاب دستم بگيرم هي بخونم و بخونم. سريالهاي ماه رمضان رو مي بينم و دارم استراحت مي كنم. كاش يك سريال طنز هم پخش مي كردند كه يه كم مي خنديدم.

۹ نظر:

میترا گفت...

مری جان سلام
من در پست قبلی برات کامنت گذاشتم ولی گویا منتشر نشده!!
به هر حال خیلی خوشحالم که روزهای آرام و بی دغدغه رو می گذرونی. مثل روزهایی می مونه که آخرین امتحان مدرسه یا دانشگاه رو می دادیم!!! خیلی کیف داره.

به سوی کانادا گفت...

سلام
برای شما ارزوی موفقیت میکنم.
شاد باشید

مهناز گفت...

سلام. همه پست هاتون خوندم. برام خیلی جالب بود. چقدر خوب حس وحالت رو تشریح می کنی. امیدوارم به زودی این وبلاگ رو در کانادا آپ کنی.

Mary گفت...

به ميترا جان
نظر شما را در پست قبلي دريافت نكردم . وگرنه حتما منتشر مي شد. خوشحالم كه به من اميدواري مي دهي.

Mary گفت...

به: بسوي كانادا
خيلي ممنونم . شما علاوه بر تدريس آيلتس ، آيا متقاضي مهاجرت به كانادا هم هستيد؟

آغاز مهاجرت گفت...

سلام دوست من . خوشحالم که آرامش داری . البته با هر سختس آسانی هست

fariba گفت...

سلام دوست عزیز انشا الله نمره ایلتس خوبی می گیرید و یکدیگر را در کانادا ملاقات خواهیم کرد. پست های قبل نوشته بودید بخاطر دیدن 800 نفر برای مهاجرت ناراحت شدید مری جان وقتی امثال ما حرفی برای گفتن و گوشی برای شنیدن حرفامون نداریم بهتر است که برویم . موفق باشید

Mary گفت...

به : آغاز مهاجرت
مرسي اميدوارم شما هم زبان رو خوب بخونيد . كه خيلي مهمه هم براي دنيامون هم براي آخرتمون

Mary گفت...

به : فريبا

راست مي گي با شما كاملا موافقم . گاهي فكر مي كنم رفتن ما يك جور اعتراض خاموش به وضع موجود