۱۳۸۸ مرداد ۲۵, یکشنبه

معرفي يك سايت خوب

من براي ثبت نام آيلتس خيلي نگران بودم ولي يك سايت خوب كه خيلي كمكم كرد www.migranthelp.com بود كه بصورت يك فروم افراد تجربه ها ونظرات مختلف در زمينه هاي مهاجرت نوشته اند. البته هدف سايت بيشتر كمك به مهاجران استرالياست و اطلاعات خوبي هم در زمينه روشهاي مهاجرت و وكيل و هزينه ها و ... مي دهد ولي بخش مفيدش براي من قسمت آيلتس بود كه تجربه افراد در زمينه ثبت نام آزمون در سنجش و يا تهران آيلتس حتي ثبت نام در كشورهاي ديگر را ثبت كرده است. حتي در يك قسمت ، كاربران در مورد آموزشگاههاي زبان و استاد خصوصي خودشون اطلاعات مي گذارند. جالبه كه بدونيد من بعد از اينكه كلاس آيلتس را در يك آموزشگاه رفتم ، احساس كردم هنوز نقاط ضعفي دارم كه بهتراست از يك استاد به صورت خصوصي كمك بگيرم و در نهايت به نظرات اين سايت اعتماد كردم و با يكي از استادهايي كه افراد معرفي كرده بودند كلاس گرفتم. برايند خودم از مجموع كلاسها مثبت بوده و اميدوارم نتايج هم مثبت باشه . حالا وقتيكه نتيجه را گرفتم استادم را معرفي مي كنم.

۴ نظر:

برگ افرا گفت...

با سلام
خوش آمدی به جمع وبلاگ نویسان کانادایی
من که لینکی از وبلاگم ندیدم از در وبلاگتون.
به نظر من بهترین فروم برای متقاضیان مهاجرت به کانادا این فروم هست:
http://www.applyabroad.org/forum/index.php?topic=14811.0
موفق باشید

آغاز مهاجرت گفت...

سلام بر شما با افتخار لینکتون کردم

ما در راه كانادا گفت...

به آقاي برگ افرا

مثل اينكه سيستم من مشكل داشت و اكنون وب لاگ شما لينك شده است.

محمد مدیر وبلاگ:MTCanada گفت...

سلام خيلي ممنون از تشريف فرماييتون به اين وبلاگ اميدوارم كه مطالبي كه مطالعه فرموده ايد لذت برده باشيد.خيلي خوشحالم از اينكه شما هم همراه من هستيد. مرسي از اظهار لطفي كه به بنده داريد حتما باز هم به ما سر بزنيد خيلي خوشحال مي شوم.
دوست دار شما و راه شما :
محمد مدير وبلاگ:
wWw.MTCanada.Blogspot.Com