۱۳۸۸ مرداد ۲۹, پنجشنبه

فردا امتحان آيلتس


من فردا جمعه ظهر امتحان speaking دارم در برج نادر ميرداماد و امتحان اصلي شنبه 31 مرداد ساعت 9 صبح در باشگاه دانشجويان خيابان 16 آذر مي باشد. اين امتحان توسط دانشگاه چابهار و سازمان سنجش برگزار مي شود.
امتحان آيلتس به دو صورت جنرال و آكادميك برگزار مي شه كه فرقشون در ريدينگ و رايتيگ است. براي افراد مهاجر آيلتس جنرال و براي دانشجويان كه مي خواهند ويزاي تحصيلي بگيرند آيلتس آكادميك لازم است.
در ريدينگ جنرال متن ها به ظاهر ساده و آسان است ولي خيلي تريكي و دقت زياد مي خواهد چون حتي زيرنويس و تصاوير هم مي تونند جواب باشند . اما ريدينگ آكادميك از اول تكيلف تو مشخص مي كند ، اگر دامنه لغت و اصطلاحات زبانت در سطح خوبي نباشه جواب دادن خيلي مشكل مي شه.
بهرحال من يه كم از ريدينگ جنرال مي ترسم . بايد تمركز و دقت بالا داشته باشم كه حداقل نمره 6.5 بگيرم. اين يعني بايد از 40 تا سئوال 32 جواب درست بدم. خدايا كمكم كن....
بايد اعتراف كنم كه از امروز اضطراب دارم و آقاي همسر عزيز و دوستان خوبم تلاش مي كنند به من آرامش بدهند. شنبه بايد مرخصي بگيرم و سر كار نرم . وقتي به آقاي رئيس گفتم شنبه كار دارم و نمي تونم بيام ، گفت : كارت خيره ؟ جواب دادم بله خيلي خيره ( يعني خيلي مهم و سرنوشت سازه). اونوقت خيالش راحت شد و به من مرخصي داد.

۵ نظر:

ناشناس گفت...

بابا Mary جان نگران نباش
به قول جناب آقای رئیس حتما خیره
موفق باشی

ناشناس گفت...

موفق میشی مطمئن باش

ناشناس گفت...

نگران نباشید
موفق میشید

آغاز مهاجرت گفت...

سلام دوست من . امیدوارم امتحانت خوب بشه . مضطرب نباش .نفس عمیق یادت نره

نيلوفر گفت...

:)موفق باشي ماري جان.اميدوارم نتيجه دلخواهتو بگيري