۱۳۸۸ مرداد ۲۴, شنبه

مهاجرت ما طبق قانون جديد

ما چند سالي به مهاجرت كردن فكر كرديم بعد هم بالاخره تصميم مون را عملي كرديم و با كمك يك آقاي وكيل طبق قانون جديد يك فايل باز كرديم . من با رشته حسابداري اقدام كردم و بايد مدرك آيلتس ارائه كنم .البته با اين كه يك ماه از ارسال مدارك اوليه مي گذرد ولي هنوز فايل نامبر من نيامده و ما همچنان منتظريم. براي امتحان آيلتس هم خيلي وقته كه دارم زبان مي خونم و معلم خصوصي به مدت 10 جلسه گرفتم . امتحانم هفته ديگه است 31 مرداد .

خيلي اضطراب ندارم فقط نگران گرماي زياد روز امتحان هستم.اميدوارم هركسي زحمت كشيده و درس خونده نتيجه اش را ببيند.الهي آمين. اين طوري براي خودم هم دعا كردم چون خودم هم واقعا درس خوندم.برايم دعا كنيد....

۴ نظر:

نيلوفر گفت...

سلام دوست عزيز.به جمع وبلاگ نويسان خوش اومدي.حتما موفق مي شي تو امتحان.برايت ارزوي موفقيت مي كنم.راستي طبق قانون جديد براي بچه هايي كه از فدرال اقدام كردن مثل اينكه پروسه خيلي سريعه.اميدوارم تا اخر سال ويزاهاتونو بگيريد.

کاناداجون گفت...

بهتون بابت تصمیمی که گرفتین تبریک عرض می کنم. امیدوارم موفق باشین. بنده هم به شما لینک دادم. امیدوارم هم در راه مهاجرت و هم در راه وبلاگ نویسی موفق و پیروز باشین.

ما در راه کانادا گفت...

ممنونم امیدوارم که ویزای شما هم زود بیاد.

ناشناس گفت...

سلام.اميدوارم موفق باشين.خوب زبانتون را بخونين.