۱۳۸۸ آبان ۱۶, شنبه

تحويل مدارك به دفتر وكيل

سلام
بالاخره اين آماده سازي مدارك ما تموم شد و سه شنبه هفته پيش رفتيم دفتر وكيلمون مدارك را تحويل داديم و امضاهاي آخر را انجام داديم و خلاص.
البته ناگفته نمونه كه قسط دوم جناب وكيل را هم پرداخت كرديم تا ايشان با دقت بيشتري پرونده ما را بررسي نمايند . اميدوارم كه كارمون بي مشكل انجام بشه و هر چه زودتر قسط سوم كه قسط پاياني است را بعد از دريافت مديكال پرداخت كنيم.
از همه جالبتر مسافرت پرونده ماست كه قراره دور كره زمين بچرخه . آخه آقاي وكيل در حال حاضر تهران نيستند و در كانادا اقامت دارند . نماينده ايشان در تهران مدارك را از ما تحويل گرفت و گفت كه اول با پست تي ان تي مي فرستيم كانادا پيش آقاي وكيل ، تا ايشان هم مهر تاييد بزنند بعد با ياري خدا مي فرستنش دمشق. اينطوري پرونده ما زودتر ازما يه سر به كانادا مي زنه.

چو گفتمش كه دلم را نگاه دار چه گفت
ز دست بنده چه خيزد خدا نگه دارد

۲۶ نظر:

yalda گفت...

خوشحالم كه مدارکتون اماده شده. موفق باشید...

Mary گفت...

به يلدا:
ممنون از شما دوست عزيز

Rànâ گفت...

ای ل! کلی خوشحال شدم که کاراتون داره خوب انجام میشه!موفق باشی:)

ساناز گفت...

چه خوب که یه قسمت دیگه از کارتون تموم شد امیدوارم از مصاحبه معاف بشید و مستقیم برید سر مدیکال ...

Diary Of A Stranger گفت...

خوب به سلامتی! امیدوارم زود مدیکابتون بیاد!

Mary گفت...

به مسافركوچولو و ساناز و بيگانه جان:

خيلي متشكرم . من هم اميدوارم خبرهاي جديدي از شما بشنوم .

شب از خورشيد شب مهاجر گفت...

سلام ماري عزيز.مباركه انشاله به زودي زود خبرهاي بعدي رو ميشنويد

نيلوفر گفت...

سلام ماري جون.ديدي الكي نگران بودي.خدا رو شكر كه يه مرحله ديگه از پرونده تون هم پيش رفت.مراقب خودت باش.

مژده گفت...

به اميد رسيدن خبراهاي خوب براي رفتن به اونور دنيا... شاد باشي

karno گفت...

ماري جان ، خدا رو شكر كه يه قدم ديگه جلو رفتيد اميدوارم بقيه مراحل هم بدون مشكل انجام بشه ، قبول دارم كه تهيه مدارك كار سختيه .

رزا گفت...

سلام
به اميد موفقيتهاي بيشتر براي شما دوست عزيز
من تازه با وبلاگ شما اشنا شدم ميشه راهنماييم كنيد كه اولين اقدام براي مهاجرت به روش جديد بعد از آمادگي براي ايلتس چيه ؟
آخه ما هم تصميم به مهاجرت گرفتيم ولي نميدونم از كجا بايد شروع كنم !
پيشاپيش ممنونم از لطفتون

Mary گفت...

به خورشيد شب مهاجر و نيلوفر و مژده و كارنو :

خيلي ممنونم از دلگرمي هاتون . من هم منتظرم كه خبرهاي خوب از شما بشنوم .

Mary گفت...

به رزا:

سلام. خيلي خوشحالم كه به وبلاگ من سر مي زني . راستش اگر مطمئن هستي كه واجد شرايط اقدام با قانون جديد فدرال هستي اونوقت با پر كردن فرمها كه در سايت مهاجرت هست و دوستم مسافر كوچولو در وبلاگش بخوبي توضيح داده مي توني اقدام كني. اگر هم از وكيل كمك بگيري كه تمام توضيحات را اونها مي دن و فرمها را برات پر مي كنند و وظيفه ارسال هم بعهده اونهاست و ديگه نگران ماني اوردر هم نيستي . ما دلار بهشون داديم خودشون ماني اوردر گرفتن و ميشه گفت راحت بوديم . حالا شرايط خودت را در نظر بگير و تصميم بگير. موفق باشي

Unknown گفت...

با سلام،
لطفا بگوييد كه مدرك ايلتس را چگونه بايد ارسال كرد؟ آيا بايستي اصل مدرك مربوط به داوطلب را با مدارك فرستاد يا بايد از طريق دفتر ايلتس يك نسخه مستقيما براي ويزا افيس ارسال نمود و يا كپي برابر اصل شده كفايت مي كند؟

Mary گفت...

به فردين:

سلام
براي ارائه مدرك آيلتس اصل آن را بايد ارائه كنيم . همون مدركي كه مركز آيلتس داد را من تو پرونده ام گذاشتم.

Unknown گفت...

به ماري:
خيلي ممنون از راهنمايي كه كرديد.

مهرداد گفت...

به نظر من يكي از سخت‌ترين كارهاي دنيا آماده كردن اين مدارك مي‌باشد به ظاهر خيلي ساده است اما در باطن واقعا سخت و طاقت فرسا با تبريك فراوان براي شما و به اميد دوران كم انتظار

موفق باشي

Mitra گفت...

مری جان خدا را چه دیدی! یه دفعه دیدی آفیسر پرونده تون رو همونجا تو کانادا بررسی کرد و مدیکالتون رو فرستاد. اگه بشه چی می شه!!!!!!!

راوی گفت...

سلام ماری خانم
ببخشید که به خاطر مشغله فکری و کاری که ذاشتم دیر به وبلاگ شما اومدم ، واقعا من رو ببخشید .
در ضمن خیلی بهتون تبریک می گم از اینکه مدارکتون تکمیل شد
آرزوی موفقیت براتون می کنم
من خیلی خوشحالم که به واسطه این تکنولوژی مدرن اینترنت ، دوستان مهاجرتی به هم پیوند می خورن ( هر چند مجازی ) ، چه بسا که در آن گوشه دنیا به صورت واقعی در آید
من لینک شما رو به وبلاگم اضافه کردم
مطمئن باش دیگه بعد از این مرتب به وبلاگتون سر می زنم
موفق و موید باشی

Mary گفت...

به مهرداد:
سلام
خيلي با شما موافقم . خداروشكر كه گذشت.

Mary گفت...

به ميترا:
راست مي گي . خيلي جالب مي شد كه پروندمون از همون كانادا بررسي مي شد.

Mary گفت...

به راوي:
سلام
من هم اميدوارم در تلاش مجدد براي مهاجرت موفق بشيد. من هم وبلاگ شما را در وبلاگم لينك كردم.

گربه چکمه پوش گفت...

یه چند روز دیگه بگذره میشه یکماه که مدارکمون رو فرستادیم سیدنی

هنوزم از فایل نامبر خبری نیست
خیلی خوشحالم که شما پروسه اتون از ما جلوتره اینطوری خیالم هی راحت میشه که مال ما هنوز دیر نیست

مثلا شما دو ماهه فایل نامبرتون اومد ماهم ظاهرا باید 1 ماه دیگه هم صبر کنیم

Mary گفت...

به گربه چكمه پوش:

سلام . به وبلاگم خوش آمديد. فايل نامبر ما 2 ماه بعد توسط ايميل اعلام شد. موفق باشيد.

امیر گفت...

مگه ایملو ازشون گرفتن که می خواد 4 تا مدرکو پست کنه ؟ آیا گم بشه نشه !!

Unknown گفت...

من سي ام نوامبر ريفرنس نامبرم را از CIO توسط E-mail دريافت كردم و الان براي تكميل و ارسال مدارك به ويزا آفيس چند تا سوال داشتم. ممنون ميشم اگه راهنماييم كنيد.
1- آيا اصل نامه براي من ارسال ميشه و من بايد منتظر رسيدن اون باشم و يك كپي از اصل نامه را همراه مداركم بفرستم يا از E-mail هم مي تونم يك پرينت بگيرم و ارسال كنم؟
2- آيا الان با داشتن ريفرنس نامبر مي تونم وضعيت پرونده را On-line چك كنم يا پس از ارسال مدارك به دمشق اين كار ميسر مي شه؟
3- آيا براي گرفتن سوء پيشينه بايد از همان عكسهايي كه براي ويزا آفيس تهيه مي كنيم، استفاده كرد؟و آيا بايد اصل سوء پيشينه را براي ويزا آفيس فرستاد؟
4- غير از سوابق كاري چه مدارك ديگه اي نياز است كه توسط وزارت خارجه تاييد شود؟
5- موقع ارسال مدارك براي CIO هنوز امتحان زبان نداده بودم و حدسي ريدينگ و رايتينگ را High و ليسنينگ و اسپيكينگ را Moderate زدم، ولي الان كه نمره زبان را گرفتم مشخص شد كه ريدينگ و اسپيكينگ را High شدم و ليسنينگ و رايتينگ را Moderate شدم. آيا بايد Schedule 3 را اصلاح كنم و براي ويزا آفيس ارسال كنم؟
6- در دستورالعمل دمشق اعلام كرده كه در صورت امكان پاسپورتها حداقل سه سال اعتبار داشته باشند، آيا لزومي به رعايت آن هست و اگر هست بايد پاسپورت جديد گرفت؟
7- منظور از School Certificates در دستور العمل دمشق چيست؟ آيا منظور مدرك ديپلم است يا بايد مدارك راهنمايي و دبستان را هم ارسال كرد؟