۱۳۸۸ دی ۱۹, شنبه

شرح حال ما

سلام
اين روزها در تهران خبري از زمستان نيست . هوا گرم شده گاهي پائيزيه و گاهي بهاري ولي اصلا زمستاني نيست. اين مسئله مردم تهران را نگران كرده چون باز تابستان كه بشه بي آبي و خشكسالي و گاهي هم كمبود برق دامنگير مي شه. پس اي فصل زمستان لطفا همون زمستان باش و بر شهر تهران كمي تا مقداري برف و باران نازل كن و اين هواي بسيار آلوده و كثيف را تميز كن و شهرم را از كثيفي ها و زشتيها پاك گردان . الهي آمين

حال ما در اين روزها هم مثل هميشه در نوسان است ، گاهي خنده ، گاهي گريه ، گاهي اضطراب و گاهي هم بي تفاوت به اطراف. خودمون را با خوندن زبان انگليسي مشغول كرده ايم . اي كاش همون موقع كه آيلتس جنرال امتحان داده بودم براي آكادميك هم شركت مي كردم و راحت مي شدم . از الان بايد به فكر ثبت نام آكادميك در سنجش باشم . در ضمن براي كارهاي دندانپزشكي هم اقدام كرديم كه بهتره قبل از سال جديد تموم بشه و خيالمون راحت بشه.
اين هم شرح حال ما تا به امروز .به اميد سلامتي و خبرهاي خوش.
راستي اين سايت اطلاعات مفيدي را در مورد روزهاي اول زندگي و اقامت در انتاريو به زبان فارسي مي ده. با تشكر از دوست خوبم سميراـ ما و كانادا كه اين سايت را در وبلاگش گذاشته بود.

سوزدل ، اشك روان ، آه سحر، ناله شب
اين همه از نظر لطف شما مي بينم

۶ نظر:

Diary Of A Stranger گفت...

شرح حال ما هم تو همین مایه هاست

samira گفت...

سلام... کار خوبی میکنی...سرت را گرم کن.. من هم دارم برای آکادمیک میخونم واقعا" حیفه آدم مونتریال بره ادامه تحصیل نده..!!! من از طریق تهران آیتس میخوام ثبت نام کنم... یعنی رجیستر هم کردم... به نظرت کدوم بهتره؟

Mary گفت...

به يادداشت هاي يك بيگانه:
سلام
كم كم شرايط هممون مثل هم مي شه.

Mary گفت...

به سميرا:
سلام
من از امتحان جنرال سنجش واقعا راضي بودم . نظم و ترتيب خوب با كيفيت صداي عالي . اسپكينگ هم من خيلي هول شدم وگر نه بايد بيشتر از 7 مي شدم. ولي در برخي از سايتها نارضايتي در تهران آيلتس شنيدم . مثل كيفيت سالن و صدا و حتي سختگير بودن مصاحبه كننده ها . ولي خودم تجربه اي ندارم . بهرحال ترجيح مي دم دوباره با سنجش امتحان بدهم .موفق باشي

سمیرا گفت...

مری جان خوشحالم که این سایت مورد استفاده قرار گرفته..
یک سوال دیگه توی این سایت سنجش عکس بدون روسری آپلود بشه ایرادی نداره؟ توی تهران آیلتس که میشد

Mary گفت...

به سميرا:
راستش تاحالا كسي هم به من نگفته بدون روسري مي شه . بهرحال هرچي باشه هنوز توي ايران زندگي مي كنيم و بايد يه سري مسائل را رعايت كنيم. موفق باشي