۱۳۸۸ بهمن ۱۱, یکشنبه

كتاب براي يادگيري لغات آيلتس

سلام
يكي از دوستانم يك كتاب خوب براي آيلتس معرفي كرده بود كه من هم خريدم و الان مشغول خوندنش هستم. به نظرم اين كتاب چند تا حسن داره ، اولا اين كتاب از انتشارات كمبريج و خودش روش نوشته كتابهاي كمبريج براي آزمونهاي كمبريج ، دوما لغات را از نظر موضوعي دسته بندي كرده و در متن هاي ريدينگ و تمرين هاي جاخالي آموزش داده ، سوما اين كتاب سي دي هم داره و با ليسنينگ هايي كه آورده يادگيري را خيلي جذاب كرده .آخرين مزيت اين كتاب جديد بودنشه كه اولين بار در سال 2008 منتشر شده است.
Vocabulary for IELTS Pauline Cullen
اين كتاب را اگر از انتشارات جنگل بخريد با تخفيف 2500 تومان مي شه ولي به نظرم ارزشش بيشتر از اينهاست. من هرچي جلوتر مي رم كلي لغت و عبارت هاي جديد ياد مي گيرم علاوه بر اينكه هر چي از قبل بلد بودم هم دوره مي شه.
در چند درس آخر كتاب هم نكاتي در مورد رايتينگ آكادميك و جنرال نوشته شده كه من هنوز بهش نرسيدم.

به اميد موفقيت همه در آيلتس جنرال و آكادميك.

اي دل اندر بند زلفش از پريشاني منال
مرغ زيرك گر به دام افتد تحمل بايدش
تكيه بر تقوا ودانش درطريقت كافري است
راهرو گر صد هنر دارد توكل بايدش

۲۶ نظر:

دوستدار ونکوور گفت...

سلام دوست عزیز
ممنون از راهنمائیهات. در ضمن همسرم هم امتحان آیلتسش رو خیلی خوب داده. باز هم از معرفی آقای قاسمی ممنونم. ایشان فوق العاده هستند. همسرم هم بیسار زحمت کشیدند. نتیجه رو حتما بهتون می گم.
من هم قصد گرفتن آیلتس آکادمیک و دارم و امیدوارم همه مون موفق بشیم.
سلامت و شاد باشید

Diary Of A Stranger گفت...

امیدوارم که تو هر ۲ موفق بشی و نمره ای رو که دلت می خواد بگیری

Mary گفت...

به دوستدار ونكوور:
سلام
خيلي خوشحالم كه شما راضي بوديد. اميدوارم نتيجه عالي بگيريد و به ما هم اطلاع بدهيد.
موفق باشيد.

Mary گفت...

به بيگانه:
سلام
من از دست جنرال كه راحت شدم . فقط مونده آكادميك كه بايد بهش پيروز بشم.
شاد باشي

ونوس گفت...

سلام ماري جون
منم از اين كتاب استفاده كردم هرچند متاسفانه نه خيلي زياد چون دير شروع كردم ولي الان كه ديگه از جنرال راحت شدم دارم از اول باز شروع مي كنم به خوندنش خيي كتاب خوبيه واقعا
اميدوارم كه همه دوستان هم استفاده كنندو لذت ببرند

Mary گفت...

به ونوس:
سلام
چه خوب كه اين كتاب را خوندي و راضي بودي. من الان درس 7 هستم . كلي نكته داره كه من نمي دونستم. راستي به نظرت ليسنينگ هاش سخت نيست؟ خيلي تند مي گه من جا مي مونم.
موفق باشي

مهناز میناوند گفت...

سلام خانوم. چه تفال قشنگی بود. راستی من کامنتی از ت ندیدم خانومی ها

ونوس گفت...

به نظر من كه فقط كتابهاي تست كمبريج لسيننگ هاش خوبه بقيه نه آنچنان راستي حتما مي دوني كه ميشه از سايت آفرينش كمبريج 7 رو دانلود كرد
براي آكادميك ثبت نام كردي؟

Mary گفت...

به مهناز:
من براي عكس بارون كامنت گذاشتم . پس كامنتم كجاست؟

Mary گفت...

به ونوس:
سلام
راستش نمي دونستم مي شه كتاب 7 را دانلود كرد. مرسي كه گفتي ولي ترجيح مي دم از شهر كتاب با سي دي اش بخرم . من كه تا حالا كلي كتاب خريدم اين هم روش .
اگر خدا بخواهد مي خواهم براي خرداد ماه آكادميك سنجش ثبت نام كنم. همين جمعه ساعت 4 سيستم ثبت نام باز مي شه.
شادباشي

ونوس گفت...

ممنون كه بهم خبردادي ماري جون
راستش من هنوز منتظر رفرنس نامبر سيدني هستم بياد كه خيام راحت بشه(آخه يه تيك رو نزدم)بعد آكادميك ثبت نام مي كنم وگرنه كه همچنان بايد جنرال امتحان بدم تا اون قبلي(22 آگوست) تايمش براي فرستادن دير نشه
بازم ازاينكه بهم گفتي ممنونم:))

Mary گفت...

به ونوس:
خواهش مي كنم. اميدوارم مشكلي پيش نياد و زودتر فايل نامبرت بياد. راستي چند وقته منتظر هستي؟ مال من 2 ماه طول كشيد.

sunshine1276 گفت...

سلام دوست خوبم یک پست جدید اختصاصی جهت سوال شما گذاشتم و مربوط به لوفتانزا ایر لاین می باشد .امیدوارم بدردتان بخورد .در ضمن بدونید یکی از سخت ترین کارهای مهاجرت بستن ساکها و وسایلی که باید ببریم .مخصوصا که بیش از 23 کیلو نشه .دیوانه کننده است .امیدوارم شما به راحتی این مرحله رو پشت سر بذارید.درضمن یک پست در مطالب قبلی ما در خصوص اندازه ساک گذاشتم اون را هم بخونین موفق باشید

Mary گفت...

به سان شاين:
سلام
مرسي دوست خوب. اين اطلاعات را ذخيره كردم براي آينده . سايت تركيش ايرلاين را هم ديدم اين هم آدرسش:
http://www.thy.com/en-INT/services/passenger_services/luggage_information.aspx

ونوس گفت...

فررمهاي من 9 دسامبر رسيده به سيدني(البته من به آدرس دومي كه در فرمها دده بود آدرس پيك چون با دي اچ ال فرستاده بودم آدرس قديم)و 9 فوريه ميشه 2 ماه كامل كه البته اين وسط تعطيلات كريسمس هم افتاده بود توش.
حالا فعلا كه منتظرم و هرروز ايميلم رو چك مي كنم- اميدوارم كه لااقل تا آخر بهمن يه خبري بشه

سارا ( به کانادا چنین شتابان ) گفت...

سلام ماری جان منم ای کتابی که گفتی رو دارم می خونم امیدوارم واقعا همه این امتحان رو به خوبی بگذرونن.
موفق باشی عزیزم

Mary گفت...

به ونوس:
اميدوارم زودتر خبر خوش را بدي.

سارا (به کانادا چنین شتابان ) گفت...

راستی ماری جان

من دارم در مورد پرونده های مهاجرتی که موفق بودند تحقیق می کنم که بتونم از وکیل پرونده برای تشکیل پرونده خودمون استفاده کنم اگه شما از وکیلتون و نحوه عملکردش و هزینه ای که از شما گرفته برای کارهاتون راضی هستید ممکنه منو راهنمایی کنید ؟

Mary گفت...

به سارا:
سلام
راستش ما هنوز نمي تونيم بگيم كه پرونده مهاجرتي موفقي داشتيم. تا نامه مديكالمون نياد هيچ چيزي معلوم نيست. در ضمن من ترجيح مي دهم اگر ان شااله مديكالمون اومد وكيلمون را معرفي كنم و ازشان تعريف كنم. ولي الان به دليل سخت گيريهاي زيادي كه كردند و پروسه شروع اقدام ما چند ماه تاخير افتاد كمي دلگيرم. اما كسي نمي دونه شايد قسمت بر اين بود كه به جاي اسفند 87 ما مدارك را در تير 88 بفرستيم. دوستاني كه در اسفند اقدام كرده بودند مديكالشون اومده....

arezoo گفت...

سلام مري جون. من يه وب ديگه تو محل شما باز كردم اگه دوست داري لينكم كن. مرسي .موفق باشي
www.novin-arezoo.blogspot.com

Mary گفت...

به آرزو:
مبارك باشه . حتما عزيزم.

پرطلا گفت...

ماری گلم سلام
خیلی ممنون دوست نازنینم. من الان دنبال این کتابها هستم. ممنون از توصیه ات. راستش الان خیلی خیلی بهترم و دارم به همسرم هم کمک میکنم. یه عالمه کتاب خریدیمکه بخونیم. و چه خوشحالم که دوستان خیلی ماهی دارم مثل تو. پارسال این موقع ها تو لیست آرزوهام داشتن دوستان خیلی خوب رو با حسرت نوشتم و امروز... ممنون عزیزم برای محبت و دلگرمی و کمکت. بارها و بارها کامنت هات رو خوندم...

پرطلا گفت...

راستی یادم رفت بگم که من هم برای اولین بار شروع به ختم قران براش کردم. نماز میخونم و آرامش میگیرم. باهاش صحبت میکنم و ازش میخوام کمک کنه. برام جالبه که تو هم همین راهو انتخاب کردی عزیزم. مامانم از همیشه بیشتر به من نزدیک شد و کمکم کردو دوستانم حتی ساعتی تنهام نذاشتن. حالا که اینا رو مینویسم میبینم کم نبودند... به هر حال خیلی ممنون ماری جون. بقیه توصیه هات برام خیلی با ارزش و قابل اظمینانه. مرسی گلم...

Mary گفت...

به پرطلا:
سلام عزیزم
خدارا شکر می کنم که توصیه های من به دردت خورد.امیدوارم باز هم بتونیم به هم کمک کنیم. در این ایام آخر ماه صفر
آرامش را برایت آرزومندم.
دل قوی دار که خدا با ماست.

نجوا گفت...

مرسی از تقسیم تجربه هات

Mary گفت...

به نجوا:
سلام
خواهش مي كنم. اميدوارم مفيد باشه.