۱۳۸۸ دی ۳۰, چهارشنبه

آخرين روز دي ماه

سلام
امروز آخرين روز دي ماه سال 88 است . ولي هوا كه هنوز خيلي سرد نشده ، دماي هوا در روز حدود 12 تا 15 درجه مي رسه ولي عصرها ناگهان سرد مي شه ، خود اين سرد و گرم شدن ها موجب شده كه من و آقاي همسر به ترتيب سرما بخوريم كه البته خداروشكر خفيف بود و با يك روز استراحت در منزل بهتر شديم.
در ضمن امروز عصر با همكاران شركت براي انجام ماموريت مي ريم مشهد ، اين سفر تا جمعه بعد ازظهر طول مي كشه . از يك طرف خوشحالم كه امام رضا باز هم مرا طلبيد و امسال هم دوبار ايشان را زيارت كردم و از طرف ديگر ناراحتم چون خيلي خيلي دلم براي آقاي همسر تنگ مي شه. البته اين چندمين بارمه كه به ماموريت مي رم ولي انگار هر دفعه جدايي برام سخت تر مي شه. باز هم خدا رو شكر كه دوست خوبم همراهم است و اونجا تنها نيستم.
بهرحال اميدوارم اين سفر ما هم به خوبي و خوشي بگذره و مهمتر اينكه حاجت هايم هم مستجاب بشه . الهي آمين
از دوشنبه اين هفته هم دوره جديد يوگا شروع شد با معلم جديد كه من ازش خيلي خوشم اومد. معلم يوگا مي گفت تاثير يوگا علاوه بر آرامش روح و بالابردن تمركز، بر جسم هم هست و موجب شادابي پوست و جوانتر ماندن هم مي شود. ( از اين قسمتش خيلي خوشحال شدم)
تجربه اين بارريلكسيشن من با موسيقي مخصوصي كه همرا با صداي پرندگان بود و عطر عود صندل فضاي كلاس رو پر كرده بود ، خيلي جالب بود. من خودم را در جنگل بسيار سرسبزو زيبايي ديدم كه در خت ها بسيار بلند بودند و اشعه هاي آفتاب به زحمت به درون نفوذ مي كرد. من دست آقاي همسر را گرفته بودم و باهم لبخند زنان قدم مي زديم. خيلي رومانتيك و آرامش بخش.
دلم مي خواد واقعا توي اين جنگل باشم شبيه جنگلهاي عباس آباد شمال بود. دلم مي خواد...


مرا عهدي است با جانان كه تا جان در بدن دارم
هوادارن كويش را چو جان خويشتن دارم

۱۹ نظر:

ناشناس گفت...

سلام میخواستم بدونمکجا کلاس یوگا می روید.

samira گفت...

آفرین... هورا دختر خوب که دوباره یوگا را شروع کردی!!! من بهترین خاطرات زندگیم زمانی بوده و هست که یوگا کار میکنم..توی این دنیای آشفته واقعا" برای انسان لازمه.
شاد باشی

سارا ( به کانادا چنین شتابان ) گفت...

در این چند وقت که کامت ها تونو گه گاه شبها می خوندم خیلی دلگرمم می کرد . از ته دل امیدوارم سلامتی و شادی مهمون همیشگی خونه هاتون باشه .

مهدی گفت...

بارها گفته ام و بار دگر میگویم
که من دلشده این ره نه بخود میپویم
من اگر خارم اگر گل چمن آرایی هست
که از آن دست که میپروردم میرویم
سلام
فکر کنم الان که من این متنو براتون مینویسم شما در مشهدید . امیدوارم حال خوبی داشته باشید و من از راه دور برای شما که امروز با وبلاگتون آشنا شدم بهترین آرزوها رو دعا میکنم و امیدوارم بتونید بزودی بهمراه همسرتون در فراز آبشار نیاگارا قدم بزنید . در قسمت فوقانی آبشار (قبل از ریزش آب )که حجم عظیمی از آب در کنار شما در حرکت است وقتی نگاهتان را به آب بدوزید احساس عجیبی خواهید داشت . عظمت الهی و عشق به او در تمام وجودتان نفوذ خواهد کرد و درآن لحظه دعابرای بازگشت شادمانی به کشورتان را فراموش نکنید

Mary گفت...

به ناشناس:
سلام
من موسسه دانش يوگا مي رم. مجله دانش يوگا هم هست و مي تونيد اطلاعات بيشتر را از مجله بگيريد. شاد باشيد

Mary گفت...

به سميرا:
سلام
من كاملا باهات موافقم . شما هم الان كلاس يوگا مي ري ؟ چند ساله؟

Mary گفت...

به سارا:
سلام
اميدوارم حال برادرزاده ات خيلي زود خوب بشه. ما دعا مي كنيم. موفق باشيد.

Mary گفت...

به مهدي :
سلام
من از لطف شما ممنونم. واقعا با نگاه كردن به زيباييهاي طبيعت به ياد قدرت پروردگار مي افتيم و سر سجده فرو مي آوريم.

سمیرا گفت...

مری جان من دوساله یوگا کار میکنم...موسسه دانش یوگا هم میرفتم میدان هفت تیر..البته گویا الان رفتند امیر اتابک .. ببینم خانم غضنفری استادت بوده توی مدتی که یوگا کار میکنی توی دانش یوگا؟

مریم گفت...

سلام مري عزيز
خيلي خوب شد كه دوباره يوگا رو شروع كردي در ضمن زيارتت قبول
شاد باشي به مهر

Mary گفت...

به مريم:
سلام
متشكرم. اميدوارم كه شما هم يوگا رو ادامه بدهيد. شاد باشيد

sunshine1276 گفت...

سلام دوست خوب و یک جورایی همراه
من و همسرم هم مثل شما داریم میریم و پر استرس هستیم.
ممنون از اینکه به وبلاگمون سر زدی
در رابطه با سوالت باید بگم یکی از دوستانمون برای مرداد ماه 1389 با ترکیش ایر لاین بلیط تورنتو گرفته که 6 ماه بعد هم برگشتشو فیکس کرده به مبلغ دقیق 1350000 تومان .ما و شما باید یک طرفه بگیریم که ارزانتر می شود ولی نکاتی دارد .من از وبلگتون متوجه نشدم شما تو چه مرحله ای هستید اگه برام یک توضیح کامل بدهید خیلی میتونم کمکتون کنیم و استرستون را کم کنیم. در ضمن نوع مهاجرت تونو بنویسین تا یک نکته راجع به تحصیلم براتون بگم.پیروز باشید.
در ضمن اگه دوست دارید تبادل لینک کنیم خوشحال میشیم.
sunshine1276

Mary گفت...

به سان شاين:
سلام
ما مداركمون را فرستاديم دمشق و منتظر مديكال هستيم. چند تا پست پايين تر پروسه مهاجرت را نوشتم . در ضمن ما مي خواهيم ادامه تحصيل بدهيم پس اگر نكته اي در اين مورد مي دونيد ما رو راهنمايي كنيد. موفق باشيد

arezoo گفت...

سلام :)
حالت خوبه؟ زيارتت قبول. خدابدنده بازم سرما خوردي؟؟؟ پس ميخواي با اين اوضاع واحوالت اونور رفتي چيكاركني؟ سعي كن تو يوگا تمرين فكركردن به گرمارو هم انجام بدي D:
موفق باشي....

Mary گفت...

به آرزو:
سلام
اميدوارم حالت خوب باشه. من الان سلامت و پر انرژي هستم.به اميد خبرهاي خوب

ناشناس گفت...

سلام ماري عزيز
به اميد روزهاي شادتر براي شما
چون منم توي همين اوضاع هستم و به شدت هم افسرده شدم ميشه منو راهنمايي كني كه بايد به كجا مراجعه كنم براي كلاي يوگا؟ اگه شماره تلفن موسسه رو بنويسي ممنون ميشم
پيشاپيش ازت متشكرم

Mary گفت...

به ناشناس:
كلاس هاي دانش يوگا :http://www.danesheyoga.com/

موفق باشي

راوی گفت...

ماری جان رسیدن بخیر
توصیه می کنم در وقتهای اضافی کتابهای تاریخی بخونی و کمی راجب گذشته ایران و مذاهب مطالعه کن ، برای کسی که می خواد بره کانادا خوبه
ولی برای کسی که می خواد در ایران بمونه قدیمی فکر کردنو ندانستن تاریخ و نادگراندیشی بهتره

راوی گفت...

ماری جان رسیدن بخیر
توصیه می کنم در وقتهای اضافی کتابهای تاریخی بخونی و کمی راجب گذشته ایران و مذاهب مطالعه کن ، برای کسی که می خواد بره کانادا خوبه
ولی برای کسی که می خواد در ایران بمونه قدیمی فکر کردنو ندانستن تاریخ و نادگراندیشی بهتره