۱۳۸۸ مهر ۲۸, سه‌شنبه

نگاهي ديگر

امروز بازهم به تقويم روي ميز نگاه مي كنم 28 مهر ماه و روز تولد حضرت معصومه و روز دختران و روز تولد دخترداييم هم هست. پس تبريك و شاد باش مي گم.
فكر نكنيد خيلي بيكارم كه همش دارم به روزهاي تقويم نگاه مي كنم نه . اتفاقا درگيري فكري زيادي تو اين مدت برام پيش اومد . ترجيح مي دم چيزي ننويسم ولي سكوتم از رضايت نيست ، اصلا نيست.
يكي از همكارانم كتابي معرفي كرد به نام غرق در نور ، تجربه مشاهدات يك روح بعد از مرگ و دوباره بازگشت به بدن چون هنوز ماموريتش در اين دنيا به پايان نرسيده بود.
اين كتاب اصلا ترسناك نيست مشاهدات زني كه بعد از عمل جراحي خونريزي شديد مي كنه و روحش شايد به مدت چند ساعت از بدنش خارج مي شه در اين كتاب كوتاه به زبان ساده و جذاب نوشته شده و با اينكه نويسنده مسيحي است ولي تناقضي در گفته هايش با باورهاي مذهبي ما نديدم. او رفتن به جهان ديگر را شيرين و سرشار از شادي توصيف كرده بود. جايي كه خود ، قاضي اعمال خود هستيم با درك و بينش بسيار بالا كه توانايي دريافت معرفت الهي را خواهيم داشت.
متاسفانه در زندگي هميشه عروسي و شادي نيست بلكه غم و .... هم هست . انگار بايد تجربه كنيم تا بزرگ شويم ، پخته شويم و در راه كمال قدم برداريم.
در اين آشفته بازار كارهاي آماده سازي مدارك براي مهاجرت تقريبا تموم شده فقط تازه فهميدم كه بايد نامه اشتغال به كارم رو سربرگ انگليسي باشه يا اگر سربرگ نامه فارسي داريم بايد ترجمه بشه. حالا شانس من ، تونستم سر برگ انگليسي پيدا كنم و نامه ام را آماده كردم ولي هنوز نامه آقاي همسر مونده . اگه سربرگ انگليسي پيدا نشه مجبوريم دوباره نامه را فارسي بزنيم و بدهيم ترجمه. در ضمن عكس هم نگرفتيم . اي خدا يكم دل خوش به ما بده تا اين كارهاي آخر هم رديف بشه.

۵ نظر:

علیرضا پارسای گفت...

از صمیم قلب براتون دل خوش و انرژی طلب می کنم تا انشالله کارهاتون به بهترین نحو و در اسرع وقت انجام بشه.

Rànâ گفت...

عزیزم زودی همه کارها درست میشه! اصلا نگران نباش..

مهرداد گفت...

سلام

نگران نباش ديگر رسيدي به آخر كار به زودي مدارك را ارسال مي‌كني اما خدا روز بد برات نياره كه تازه انتظار آغاز مي‌شود.
انتظار انتظار .....

موفق باشي

Mary گفت...

به عليرضا پارساي و مسافر كوچولو و مهرداد:

سلام
ممنون از دلگرمي هاتون .ميگن وقتي خدا يه مصيبت مي ده صبرش هم ميده . من خاضعانه منتظر اون صبر هستم.

علي گفت...

فراخوان
دوستانی که درگیر پروسه مهاجرت هستن خوبه که یه جایی با هم ملاقات داشته باشیم و بتونیم از تجربیات همدیگه استفاده کنیم

پیشنهاد من :

مکان : توی یکی از پارک های تهران که مشکل طرح ترافیک و زوج و فرد نداشته باشه و دسترسی بهش راحت باشه ( البته کرج که عالیه واسه من )

زمان : روز تعطیل که همه بتونن بیان مثل جمعه در ماه فروردین ۸۸

ایمیلاتون رو توی قسمت نظرات کانادا بلاگ بذارید که بعد از تعیین روز و محل قرار واستون مشخصات دقیق رو ایمیل کنم .

ليست كساني كه موافق هستن و شركت مي كنن:

۱. خودم . علي (كانادا بلاگ )

۲. دوستدار ونكوور و شوهر محترمشون

۳.؟