۱۳۸۹ آذر ۱۷, چهارشنبه

يكسال بعد از فايل نامبر 2

سلام
عجب دنياي آلوده ايه . هوا آلوده است ، زمين آلوده است . عملكرد سفارت آلوده است....

داشتم فكر مي كردم تا الان بايد حداقل تكليف مون را مشخص مي كردند يا رد مي شديم يا مصاحبه مي شديم يا مديكال مون ميومد. من هميشه فكر مي كردم اونا رو حرفشون هستند و كارشون حساب كتاب داره و براي زندگي و وقت متقاضيان ارزش قائل هستند ، براي قانون قديم گفتند 5 تا 6 سال طول مي كشه خوب همينطور هم مي شد ولي وقتي الان گفتند 12 ماه بعد از فايل نامبر دوم تكليفتون مشخص مي شه ، ديگه يادشون رفت كه چي گفتند. اگه حسابداري رشته مورد نياز تو سال 2009 باشه و بعد از كلي انتظاريك حسابدارسال 2011 وارد كانادا بشه پس اين نياز سنجي سال 2009 چه معني مي ده . اصلا شايد ديگه نيازي به اين رشته ها نباشه . امروز در سالگرد انتظارم البته بعد از فايل نامبر دوم ، به دفتر وكيل زنگ زدم و روند كار را پرسيدم. اينجور كه به نظر مي رسه طبق ايميلي كه سفارت براشون زده پرونده ها تا مارچ 2009 بررسي شده ولي چون اين ايميل حدود دو ماه پيش ارسال شده ، پس با توجه به شواهد به نظر مي رسه كه الان مشغول بررسي پرونده هاي تكميلي در ماه مي هستند. خلاصه پرسيدم كه آيا من تا ماه جولاي 2011 وارد كانادا مي شم يا نه ؟ جواب شنيدم كه اگر بسيار بسيار بسيار خوش بينانه نگاه كني بله . آه خداي من ...... ( به ياد بلوتوس كبير) من مي خوام فقط خوش بينانه نگاه كنم.

گذشته از اين حرفها ، من حسابي مشغول درس خوندن هستم و دارم براي امتحان آيلتس آكادميك بهمن ماه آماده مي شم و كمي تا قسمتي در اين دنياي مجازي كمرنگ مي شم تا بيشتر درس بخونم و نتيجه مطلوب را بگيرم. در ضمن به دعاي خير همه دوستان هم خيلي نيازمندم چون اين امتحان همانطور كه مستحضريد سخت و سرنوشت ساز است.

اگر فكر مي كنيد كه موفق مي شويد يا شكست مي خوريد ، در هر دو صورت درست فكر كرده ايد. ( آنتوني رابينز)

۳۸ نظر:

سیاوش گفت...

سلام
امیدوارم مدیکال ها هر چه زودتر بیاد
دیروز مدیکال یک وبلاگ نویس که مربوط به جولای بود اومد .خبر داشتید؟

Mary گفت...

به سياوش:
سلام
نه من خبر ندارم . مال كي بود؟

هستی گفت...

مری جان امیدوارم اوضاع یه تکونی بخوره و از این وضعیت خارج بشه من که واقعا دیگه تحمل این همه بلاتکلیف بودن رو ندارم
امیدوارم تو امتحانت موفق باشی عزیزم

Mary گفت...

به هستي:
سلام
من هم اميدوارم. برامون دعا مي كنيم.

صحرا گفت...

سلام مری جان
خوبی عزیزم
من که به نظرم سفارت قبل از تعطیلات فعال شده و خوب مدیکال صادر کرده
امیدوارم هر چه زودتر کار همه ما درست بشه.
خوش به حالتون که در این اوضاع و احوال بچه ندارین. اینقدر این آلودگی هوا نگرانم کرده برای بچه ها که نگو

به هر حال دعا می کنم امتحان آیلتستو خوب بدی عزیزم

كمي از زندگي گفت...

خيلي ممنونم كه به وب لاگ من سر زدي. ما در آوريل 2007 اقدام كرديم. دو سال بعد يعني در مي 2009 از ما مداركمون رو خواستند كه فرستاديم. يك سال بعدش يعني در مي 2010 ازمون مديكال خواستند و بعد از دو هفته از همسرم خواستند كه آزمايش سل بده كه نتيجه اون 8 هفته طول مي كشيد تا بياد. القصه ما مديكال نهائي مون رو اول سپتامبر فرستاديم تا همين چند روز پيش كه دوباره ازمون آپ ديت فرم خواستند. من فكر كنم با نوه هام بتونم به كانادا برم اينطوري كه داره پيش مي ره.

اميدوارم شما هم زودتر يه خبري از نوع خوبش ازشون بشنوين.

شاد باشين.

مژده گفت...

ماری جان منهم امیدوارم یه خبرایی بشه که خیلی از اینهمه انتظار خسته شدم... کاملاً درکت می کنم... شاد باشی

Mary گفت...

به صحرا و مزده:

من هم امیدوارم تغییرات خوبی را در روند کار سفارت ببینیم. شاد باشید

Mary گفت...

به از دبی تا کانادا:

برای شما هم آرزوی موفقیت دارم . نگران نباشید به زودی درست می شه.

Mary گفت...

به سیاوش:
سلام
این سایت بانو1984 را دیدم . ایشان از طریق کبک اقدام کرده و از جولای منتظر مدیکال بوده . موفق باشی

صحرا(پازل منترال) گفت...

سلام مری جون
من هم با وکیلم تماس گرفتم و ایشون با پرویی تمام به من میگه که شما که بچه مدرسه ای دارید و تا پایان سال تحصیلی بهتره اینجا بمونید حالا چقدر عجله دارید واسه مدیکال.
اینم یه جور جسارت دخالت در زندگی و برنامه خصوصی دیگرانه.
من هم الان یکساله که منتظره مدیکالم البته با قانون کبک.
موفق باشی گلم

نرگس گفت...

سلام مری جونم
یاد اهنگ دنیای ما داریوش افتادم . واقعا دنیای ما همینه بخوای نخوای همیه

محبوبه گفت...

امیدوارم تو امتهانت موفق بشی نازنینم...

Mary گفت...

به صحرا:
اين ديگه واقعا شرم آوره . هر چند متاسفانه ممكنه تا پايان سال تحصيلي خرداد ماه هم كارتون طول بكشه ولي نبايد اينطوري برخورد بشه. مثل اينكه يكي از دوستان كبك (بانو 1984) كه فايل نامبر دومش جولا بوده مديكالش اومده . روند خيلي كند شده..

Mary گفت...

به نرگس و محبوبه:

از لطفتون ممنونم و اميدوارم دنياي ما رنگ بهتري بگيره...

نیوشا گفت...

دوبار خوندمت .گفتم شاید تغییری پیدا کنه.تو آیلتس موفق باشی.

Mary گفت...

به نيوشا:
از لطفت ممنونم

بانوي شيراز گفت...

خيلي سخته ولي متاسفانه هيچ چاره اينداريم و بايد منتظر بمانيم. برات دعا ميكنم كه بهترين نمره آيلتس را بگيري.

Mary گفت...

به بانوي شيراز:

خيلي متشكرم . اميدوارم شما هم موفق باشيد

Unknown گفت...

سلام بر شما Mary
شما كه با آيلتس مشكلي نداري . با توجه به نمرات جنرال پارسالت من فكر ميكنم نمره خوبي بگيري.
سربلند و موفق باشي

Mary گفت...

به هومن:

سلام
درسته من آيلتس جنرال خوبي دادم و جالبه كه همون نمرات را براي آكادميك مي خواهم . اي كاش مي شد به جاي هم استفاده كرد. شما در چه مرحله اي از مهاجرت هستيد؟

arezoo گفت...

سلام مري جون
وبلاگهاي جديد را گذاشتم تو وبلاگم. يه سر بزن ببين به دردت ميخوره :)

Mary گفت...

به آرزو:
خيلي متشكرم . حتما لينك ها را نگاه مي كنم. شاد باشي

Rànâ گفت...

ماری جونم
از وقتی اومدم دارم تند تند نوشته های وبلاگها رو میخونم.. نوشته ها گاهی غمناکه و گاهی شاد درست مثل خودم و تمام عالم!
ما در انتظاریم ولی ایمان دارم این انتظار به زودی به سر میاد.. اینکه داری واسه آیلتس میخونی عالیه عزیزم.. نمره عالی میگیری مطمئنم :)

Mary گفت...

به مسافر كوچولو:
به اميد پايان انتظارها و نمره خوب در آيلتس...

محبوبه گفت...

سلام مری عزیزم. خوبی گلم؟ درسها خوب پیش میره؟ یکم گازشو بگیر که بعد از امتحان به یه آرامش توپ برسی و دیگه حوس امتحان مجدد نکنی. مراقب خودت باش نازنین. می بوسمت

Mary گفت...

به محبوبه:
سلام عزيز جون
دارم مي خونم . دعا كن به خوبي تموم شه

محبوبه گفت...

کجایی خانومی؟؟؟؟؟ چرا آپ نمی کنی؟؟؟

ناشناس گفت...

سلام ماري جون
يه سوال دارم مي توني كمكم كني؟
تاگي ها دارم وباگ مينم در بلاگفا البته ميخوام روزشمار براي فايل دمشقم بذارم امابعدازكارهاياوليه زماني كه بايد اونو لينك كنم به وبلاگم نميدونم چطور بايد اينكار رو انجام بدم
ممنون ميشم اگه مي توني راهنمائيم كني عيزم.
ايميلم رو هم اينجا گذاشتم
ممنونم
ونوس

venousshab1360@yahoo.com

arezoo گفت...

سلام دوست خوبم!
از اينكه به من سر زدي ممنونم. ميدونم كه سخت مشغولي. برات آرزوي موفقيت وپيروزي دارم.منتظر خبرهاي خوبت هستم.

تاني گفت...

ماري عزيزم
اين روند كند فعلا روي اعصاب همه سوهان ميكشه...اميدوارم مديكالت به زودي بياد ... و از اون مهمتر ايشاله امتحان آيلتست عاااااااالي بشه

Mary گفت...

سلام
محبوبه جونم . دارم در س مي خونم و همين هفته آينده امتحان دارم . بعدش مي يام و يه پست مفصل مي گذارم . دلم براي نوشتن تنگ شده ولي الان سرم شلوغه. اما به وبلاگت سر زدم و ديدم جدول جديد گذاشتي.

Mary گفت...

به ونوس:
سلام
اول بايد به سايتي كه اين روزنگارها را داره بري . مثلا اين كه من رفتم آدرسش اون بالا نوشته شده . بعد هم شكلي كه مي خواي انتخاب كني و زمان شروع تاريخ را بهش بدي و در آخر خود سايت بهت يه كد مي ده كه مي توني اون كد را كپي كني و در قسمت ابزارهاي وبلاگت بگذاري . من نمي دونم اسم اون قسمت در بلاگفا چيه ولي حتما يه همچين قسمتي هست كه مي شه اين كد رو توش كپي كني. موفق باشي

Mary گفت...

به آرزو و تاني:
سلام

خيلي ممنون كه اومديد و برام انرژي مثبت فرستاديد.

مانا گفت...

سلام مری جان امیدوارم این انتظار تلخ زودتر سر بیاد .اینجور که بوش میاد ما هم نباید به کمتر از 2 سال دیگه امید ببندیم!
از ته دل برای موفقیتت تو آیلتس دعا می کنم.

Mary گفت...

به مانا :
مرسي عزيزم . از انرژي مثبتت براي امتحانم لذت بردم. شاد باشي

صحرا گفت...

سلام
امتحانت چی شد؟

Mary گفت...

به صحرا:
سلام
خوب بود و خدا رو شکر. متشکرم