۱۳۸۹ بهمن ۹, شنبه

سلامی دوباره

سلام
امیدوارم حال همتون خوب باشه.
من امتحان آيلتس آكادميك ( روز 5 شنبه 7 بهمن ) در سازمان سنجش را دادم و همانطور كه همه مي دونيد خيلي خسته كننده بود واينكه در آخر امتحان از گرماي سالن كلافه شده بودم و گردنم هم درد گرفته بود . در كل به نظرم امتحان خوبي بود و فقط يكي از ريدينگ ها به نظرم سخت اومد و لغات جديد و سخت داشت كه متاسفانه مجبور شدم با شك وترديد چند تا تست را جواب بدم. حالا بايد منتظر نتايج باشم.
توي اين مدت دلم براي نوشتن وبلاگم تنگ شده بود ولي گاهي به وبلاگ دوستان سر مي زدم و كم و بيش از احوالاتشون با خبرم . نكته مهم اين بوده كه هنوزخبر مديكال از هيچ كس نشنيدم و فقط تغيير وضعيت يك سري از افراد در سايت به اين پراسس رافهميدم كه اونهم خيلي مشكوك به نظر مي رسه . مخصوصا جلیله جون نگران تغییر وضعیت شون در سایت هستند و اين اطلاعات را درفروم اپلاي ابراد مي تونيد بدست بياريد . 
بهرحال کمی آرامش بهم برگشته و امیدوارم که به این زودی ها از بین نره .

هر چند که دلتنگ تر از تنگ بلورم
با کوه غمت سنگ تر از سنگ صبورم
بگذار به بالای بلند تو ببالم
کز تیره ی نیلوفرم و تشنه ی نورم

۸ نظر:

جلیله گفت...

سلام مری عزیزم

خسته نباشی. امیدوارم نتیجه زحماتتو به خوبی بگیری و همونی که دوست داری بشه.

این آفیسرهای خنگ اونقدر رو اعصاب آدم میرن که آدم به خودش امیدوار میشه که اگه قراره در آینده با این موجودات کم عقل رقابت کاری داشته باشه که دیگه نور علی نوره!!!!!!

خوشحالم آرامش بیشتری داری و امیدوارم این آرامش با خوشحالی مدیکال و نمره توپ زبانت تکمیل بشه.

موفق باشی(در ضمن این تایید کلمه رو موقع کامنت گذاشتن اگه برداری خیلی عالی میشه)

ما و کانادا گفت...

سلام خوش اومدی!
خیلی خوب کاری کردی امتحان آکادمیک دادی. چون اینجا واقعا به درد میخوره من خودم اون موقع نمیدونستم چقدر مهمه. اگه بالای 6.5 بیاری که هیچ اگرم نیاری اونو مشروط قبول میکنن و یک یا دو تا کورس برات میذارن. البته من از مونترال میدونم بقیه شهرها رو نمیدونم

Mary گفت...

به جليله:

اوامر شما اجرا شد. به اميد خبرهاي خوش

Mary گفت...

به سميرا:
سلام
خيلي ممنون از لطفت . من مجبورم تا نتايج صبر كنم و هر چي بالاتر ، بهتر . موفق و شاد باشي

نیوشا گفت...

با آرزوی توفیق.

نرگس گفت...

سلام مری جون افرین که یه کار مثبت کردی . امیدو.ارم یه نمره خوبم بگیری که حسابی خسته گیت در بره .

صحرا گفت...

سلام مری جان
خوشحالم که از امتحانت راضی هستی ...
تبریییییییییییییییک

Mary گفت...

به نیوشا و نرگس و صحرا:

سلام
از لطف و محبتتون خیلی ممنونم . به امید خبرهای شادی آفرین