۱۳۸۹ تیر ۷, دوشنبه

خبر تغيير در ليست مشاغل مورد نياز فدرال

سلام به همه دوستان .


ديروز 6 تير خبر تغييرات در قوانين مهاجرت و ليست مشاغل مورد نياز را از وبلاگ پانيذ خوندم . تقريبا همه منتظر تغييرات بوديم و جالب تر اينكه رشته حسابداري حذف شد . من هم با همين رشته اقدام كرده بودم و همش به اين فكر مي كنم كه اگه تازه الان مي خواستم اقدام كنم ديگه راهي نداشتم بغير از اينكه فرانسه بخونم و برم تو مسير مهاجرت به كبك . بهرحال خطر از سر ما گذشت . مسئله مهمتر اينه كه از اين به بعد بايد مدرك زبان مثل آيلتس و تف را هم با فرمهاي اوليه بفرستيم سيدني . اين يعني اول زبانتون را بخونيد و امتحان بدهيد و وقتي نمره لازم رو آورديد ، حالا بفرماييد اقدام كنيد وگرنه قابل قبول نيست. فرمها و چك ليست ها هم تغيير كرده و بايد براي اقدام جديد به روز بشوند.
نكته ديگه در اين روش جديد اينه كه تنها 1000 نفر از هر شغل در سال بررسي مي شه .پس هر كس زودتر مداركش رو بفرسته بهتره.
ايكاش يه فكري هم براي پرونده هاي سال 2009 مي كردند كه هنوز تكليفشون مشخص نشده و دوستاني كه از من زودتر اقدام كردند هنوز منتظرند .

براي ديدن منابع خبر و ليست مشاغل ميتونيد سايت كنپارس رو هم ببينيد.
موفق و خوش باشيد.

 

۱۱ نظر:

مژده گفت...

سلام ماري عزيز هميشه به گردش..... خوشحالم كه بهتون خوش گذشت .... ما هم كه با رشته كامپيوتر اقدام كرده بوديم و همچنان منتظريم از ليست رشته مون حذف شده و مي شه گفت چه خوب شد كه اقدام كرده بوديم ولي چي بگم كه از اينهمه انتظار خسته شديم... شاد باشي و به اميد خبرهاي خوب براي همه ي شما دوستان عزيز

محبوبه گفت...

دیدی مری جان خطر از بیخ گوشمون گذشت؟ ما هم با حسابداری اقدام کردیم. تو چی فکر میکنی؟ یعنی خدا خواسته کارمون درست شه؟

معصوم گفت...

سلام ماری عزیز من تازه با وبلاگت آشنا شدم.بسیار مطالب جلب و خواندنی داری خیلی ممنون که اطلاعاتت رو در اختیار ما هم میذاری.ما تازه داریم اقدام میکنیم.امتحان زبان رو دادیم ونمرم بد نشده.در لیست مشاغل جدید رشته همسرجان حذف شدورشته من اضافه شده.راستی مطمئنید که فرمها هم عوض شده؟

معصوم گفت...

سلام ماری جون.امیدوارم سرحال باشی.من دارم فرمهای سیدنی روپر میکنم اما فرمها عوض شده.تو چک لیست یه گزینه اومده مربوط به visa oficcمیشه.من سردرنمیارم گفته چک لیست اون رو هم باید بفرستیم.(یعنی چک لیست مربوط به visa oficc)تازه اونطور که من متوجه شدم توی فرمEG7گفته عدم سوپیشینه رو هم بفرستیم سیدنی.خیلی بد توضیح داده.من دچار استرس شدم.شما یه مشاور آکاه نمیشناسید به من معرفی کنید؟وقتم کمه.با تشکر

Mary گفت...

به مژده و محبوبه:
سلام
باز هم خدا رو شكر كه ما به موقع اقدام كرديم وگرنه الان كه رشته هامون حذف شده كاريش نمي شه كرد. در ضمن شرايط را سخت تر كردند. باز هم خدا رو شكر مي كنيم.

Mary گفت...

به معصوم:
سلام
اگر رشته شما اضافه شده بهتره شما اقدام كنيد و چه بهتر كه امتحان آيلتس هم داديد . در مورد پر كردن فرمها من اطلاعات دقيق ندارم چون اونها رو نديدم . شما مي تونيد از چندين مشاور راهنمايي بخواهيد و اوني كه از نظر شما قابل قبول بود را انتخاب كنيد. بعضي ها فقط كلك پول هستند . مشاور ما خيلي سخت گيره و من تا اومدن مديكالمون ايشون را به كسي معرفي نمي كنم. موفق باشي

نجوا گفت...

تغییر جزیی از زندگیه که الان شامل قوانین مهاجرت هم شده

معصوم گفت...

سلام ماری جون.امیدوارم شاد باشی.شما دارالترجمه مناسبی میشناسید به من معرفی کنید؟برای ترجمه مدارکم میخوام ممنون میشم

علی (^_^) گفت...

سلام.

لینکتون کردم.

http://mydreamiscanada.blogfa.com/

Mary گفت...

به معصوم:
سلام
ما مداركمون را به دارالترجمه آبان واقع در خيابان وزرا داديم . ما ازش راضي بوديم و كارش بدون اشكال بود.
تلفن:88104279
www.aoto.ir

Mary گفت...

به علي :
ممنون از اينكه به ما هم سر زديد.