۱۳۸۹ شهریور ۱۸, پنجشنبه

سايت تبليغات رايگان در كانادا

سلام به همه دوستان

امروز فهميدم كه يكي از دوستان وبلاگي به نام راديوفارسي كانادا تصميم گرفته براي قويتر كردن پيوند ايراني هاي مقيم كانادا و كمك كردن بيشتر به هموطن هاش يه سايت به نام  هاب مال درست كنه تا همه بتونند به راحتي كالاها و خدماتشون را بصورت رايگان تبليغ كنند . اين سايت تازه تاسيسه و به كمك شما دوستان احتياج داره تا هر چه بيشتر پربار بشه و به هدفش كه اطلاع رساني سريع و درست به مهاجران محترمه برسه. پس لطفا يه سري بزنيد تا بعدا بتونيم به عنوان يك منبع مفيد ازش استفاده كنيم.



۸ نظر:

علیرضا گفت...

دوست عزیزم از آشنایی با شما خوشحالم
و امید وارم بتونم به تمام ایرانیان عزیز کمک کنم.
ممنون لطفی که کردی

علیرضا گفت...

سلام باز از شما تشکر می کنم
واقعا لطف کردید

Mary گفت...

به عليرضا:
سلام
خواهش مي كنم . هدف من هم اطلاع رساني به دوستان مهاجر است . اميدوارم كه شما هم در اهدافتون موفق بشويد.

Mary گفت...

به رها :
سلام
عيد شما هم مبارك و طاعات و عباداتتون قبول درگاه خداوند باشه . من نظرت را انتشار دادم ولي انگار از مشكل پيدا كرده و حذف شد. موفق باشي

صحرا گفت...

سلام دوست عزیز
من همیشه خواننده وبلاگ شما بوده ام
و متقابلاً خوشحال می شوم بیشتر با هم آشنا شویم
آروزی موفقیت و آمدن هر چه سریع تر مدیکال را برای شما دارم

Mary گفت...

به صحرا:
سلام
اميدوارم شما هم موفق و شاداب باشيد

بهمن گفت...

سلام
بهمن هستم از وبلاگ میریم کانادا. می خواستم خواهش کنم آدرس وبلاگ جدید من رو جایگزین قبلی کنین. آدرس جدیدم اینه:
http://mirimcanada.freeblog.ir
سپاسگزارم

Mary گفت...

به بهمن:
سلام
وبلاگ جديد مبارك