۱۳۸۹ شهریور ۱۶, سه‌شنبه

جملات ماندگار

جملات زيباي زير از دكتر علي شريعتي است . حرفهايي كه با گذشت زمان كهنه نشده است.....

می خواستم زندگی کنم ، راهم را بستند
ستایش کردم ، گفتند خرافات است
عاشق شدم ، گفتند دروغ است
گریستم ، گفتند بهانه است
خندیدم ، گفتند دیوانه است
دنیا را نگه دارید ، می خواهم پیاده شوم !

انسان مجبور نیست حقایق را بگوید ولی مجبور است چیزی را که می گوید حقیقت داشته باشد

خداوندا من با تمام کوچکیم یک چیز از تو بیشتر دارم و آن هم خدای است که من دارم و تو نداری

هرگز از کسی که همیشه با من موافق بود ، چیزی یاد نگرفتم . .

خدایا هر که را عقل دادی ، چه ندادی؟ و هر که را عقل ندادی ، چه دادی؟؟؟

۲ نظر:

الهام گفت...

سلام دوست من ممنون از دلجوییت . جملات زیبایی بود . درسته هیچ وقت کهنه نمی شن

رها گفت...

سلام مري جان .نوشته هايت زيبا هستندوووطاعات قبول و عيد فطر بر شما مبارك باد.....