۱۳۸۹ شهریور ۶, شنبه

ديروز تولدم بود

سلام
ديروز تولدم بود . خيلي دوست داشتم يه مهموني كوچك مي گرفتم ولي چون پدرو مادرهامون نبودند نشد . دوستام بهم پيامك دادند . گرفتاري ها موجب مي شه كه حتي بهم زنگ نزنند و به پيام تبريك اكتفا كنند .باز جاي شكرش باقيه كه تاريخ تولدم هنوز يادشونه . اگه يه كادوي خوب كه خيلي دوستش دارم از آقاي همسر نمي گرفتم حسابي غصه مي خوردم .  به اميد يه مهموني در هفته آينده كيك نگرفتم . ولي انگار مزه نداره تا شمع تولدم را فوت نكنم و چند تا عكس نگيرم و كيك خوشمزه نخورم تولدم ، تولد نمي شه. در عوض امروز كه اومدم شركت و همكارهام تولدم  رو تبريك گفتن احساس بهتري پيدا كردم . با اينحال تولد امسالم مثل هرسال نبود.
مي خوام عكس يه كيك بگذارم ولي سرعت كم اينترنت نمي گذاره .

فرق است بين دوست داشتن و داشتن دوست
دوست داشتن امري لحظه ايست
ولي داشتن دوست
استمرار لحظه هاي دوست داشتن است . . .



۲۱ نظر:

صحرا گفت...

تولدت مبارک خانومی
ایشالا 120 ساله بشی
من یکی که عاشق دخترهای شهریوری هستم

محبوبه گفت...

سلام مری جان. تولدت مبارک دوست گلم. امیدوارم سال جدید زندگیتو با لحظه های قشنگ شروع کنی. شاد باشی گلم

Mary گفت...

به صحرا و محبوبه عزيز:
سلام
خيلي ممنونم . من هم براي شما موفقيت و شادكامي رو آرزومندم.

مژده گفت...

سلام ماری عزیز.. تولدت مبارک... همیشه شاد و موفق باشی

raha گفت...

سلام دوست عزيزم.تولدت صد بار مبارك....تازه بزرگترين خوشحالي ما ميتونه اين باشه كه به مناسبت تولدمن ديشب 2 تا مااه توي آسمون بود

Mary گفت...

به مژده:
سلام
متشكرم كه بهم سر زدي . شما هم شاد و موفق باشي

Mary گفت...

به رها :
سلام
تولد شما هم مبارك . تونستي 2 تا ماه را ببيني؟

نرگس گفت...

سلام گلم تولدت میارک ایشاله خبرهای خوب بشنوی گلم

شادی گفت...

tavalodetoon mobarak,ishala yeki az behtarin salhaye zendegitoon ro shoro karde bashid

رها گفت...

لينك شدي عزيزم

Diary Of A Stranger گفت...

تولدت مبارک عزیزم. امیدوارم همیشه شاد باشی.

Mary گفت...

به نرگس و سارا و يادداشت هاي يك بيگانه:
سلام
از اين همه لطف و مهرباني شما خيلي ممنونم و خوشحالم كه دوستاني مثل شما دارم. شاد و خوش باشيد

شب از خورشید شب مهاجر گفت...

سلام ماری عزیز
تبریک تولد ما رو که با دست خالی از ادمنتون پایتخت آلبرتاست پذیرا باش.انشاله که سال پر از خوشی و شادابی پیش رو داشته باشی.
شب و خورشید

هستی گفت...

تولدت مبارک عزیزم، امیدوارم در سلامتی کامل 150 ساله بشی و از زندگیت همیشه لذت ببری

Mary گفت...

به شب از خورشيد شب مهاجر و هستي :
سلام
خيلي خوشحال شدم كه پيام تبريكتون رو خوندم . اميدوارم شما ها هم سلامت و شاداب باشيد.
منتظر خبر مديكال هستي جون هم هستم.

مانا گفت...

عزیزم تولدت مبارک!الهی صد و بیست وپنج ساله بشی!

باران گفت...

تبریک میگم تولدتون مبارک باشه . انشاالله سال دیگه تولدتون رو تو کانادا جشن بکیرید .با دوستان جدید .
باران

Unknown گفت...

سلام،
من هم تولدتون رو صمیمانه تبریک میگم.

افسانه گفت...

سلام و تولدت مبارک ، من هم منتظر نامه ی مدیکال هستم شما کی مصاحبه دادید و کجا؟ما 8 مرداد امسال و در ترکیه.هنوز همه ی وبلاگت رو نخوندم ولی همین روزها میخونمش از آشنایی با شما خوشوقتم

ناشناس گفت...

سلام دوست خوبم من بدلیل نیاز فوری و شدید مالی وارد این بازی شدم اگه دوست داشتی با مطالعه سایت اگه دوست داشتی به خودت و من کمک کن ممنون
http://hamiari.blogfa.com

Mary گفت...

به افسانه :
سلام
ما از طريق فدرال اقدام كرديم و تا حالا كه مصاحبه نداشتيم. شما از طريق كبك اقدام كرديد؟