۱۳۸۸ اسفند ۱۵, شنبه

اسفند نصف شد

سلام
امسال هم داره كم كم تموم مي شه و مي ره توي تاريخ و بايگاني مي شه. براي خانواده ما امسال پر از تنش و مشغله بوده ، اول اومدم بنويسم بعد پاكش كردم حتي دلم نمي خواهد يادآوري كنم . بگذاريم اين خاطرات هم تو ذهنم بمونه و به مرور كم رنگ بشه.
فكر كنم بهترين خاطره امسال من نتيجه آيلتسم بود كه بعد از سالها كلاس زبان رفتن و زحمت كشيدن نتيجه اش را ديدم و خيلي خيلي خوشحال شدم اما درست يك ماه بعد از دريافت كارنامه حسابي حالمون گرفته شد. بگذريم....
توي اين دو روز تعطيلي با آقاي همسر حسابي خونه تكوني كرديم و اونقدر خونه تميز شد كه خودمون خيلي خيلي خوشمون اومد. البته بعد هم دست درد و كمردرد گرفتيم و دعا دعا كرديم كه سال ديگه خونه تكوني در كار نباشه.
در ضمن اين روزهاي آخر سال انتظار داشتم كه خبرهاي بيشتري از مديكالها بشنوم كه البته اينطوري نشد. بچه هايي كه از كبك اقدام كردند هنوز منتظرند و به نظرم پروسه شون طولاني شده ، بچه هاي با قانون جديد فدرال هم كه پريدن تو استخر پندينگ و در نمي يان . بعضي ها 6 ماهه كه دارند شنا مي كنند و خبري نيست. ما حدود 3 ماهه كه در آب غوطه وريم و بعد از ما خيلي هاي ديگه به اميد روزهاي بهتر شيرجه زدند و تو مراحل اوليه موندند.
خلاصه اينكه تا چشم بهم بزنيم اين 2 هفته هم گذشته و سال جديد پيش روي ماست. به اميد سالي خوش.

هردم از روي تو نقشي زندم راه خيال
با كه گويم كه در اين پرده چه ها مي بينم
*** همين الان فهميدم مديكال دوست خوبم از وبلاگ يادداشتهاي يك بيگانه اومده. اين اتفاق ميمون و مبارك را تبريك مي گويم.

۱۹ نظر:

مژده گفت...

ممنون كه به من سر زدي و خسته نباشي از خونه تكوني... ما هم 6 ماهه كه در انتظار تغيير وضعيتيم... شاد باشي

Diary Of A Stranger گفت...

امیدوارم هر چه زودتر شما هم مدیکالتون بیاد.

Rànâ گفت...

ماری جون باز خدارو شکر که ما نصف راه رو این ور سال اومدیم! مگه نه؟
پیشاپیش هم سال نو مبارک:)

Unknown گفت...

با سلام
در سایت اقای پارسائی از وکیل خود تعریف کرده بودید. اگر ممکن است مشخصات ایشان را برای من ارسال کنید.باتشکر

ما و کانادا گفت...

آره مسافر کوچولو راست میگه باز مثل اینکه وضع ما بهتره... هر چی میگذره اوضاع بدتر میشه..انشالله سال خوب و خوشی داشته باشید..به غصه ها هم فکر نکن... همشون میگذرن..زندگی همینه دیگه کاریش نمیشه کرد

نيلوفر گفت...

سلام ماري جان.چشم بهم بذاري اين دو هفته پاياني سال هم مي گذره و وارد سال 89 مي شيم.ايمذدورام سال جديد پر از شادي و خبراي خوب و موفقي براتون باشه.

Mary گفت...

به مژده و مسافركوچولو:
سلام
اوايل سال ديگه منتظر خبر خوب از شما هستيم.خوش باشيد

Mary گفت...

به علي:
سلام. ممنون كه به من سر زديد.تا نتيجه مديكالمون نياد نمي خوام ايشون رو تو وبلاگم معرفي كنم ولي اگر ايميل بدهيد يا وبلاگ داريد به من بگيد تا مشخصاتشون را برات بفرستم. موفق باشي

Mary گفت...

به ما و كانادا:
راست مي گي . خداروشكر. باز هم ما يه كم جلوتر هستيم. موفق باشي

Mary گفت...

به نيلوفر:
سلام
براي شما هم آرزوي موفقيت مي كنم و اميدوارم هر چه زودتر مديكالت بياد.

سارا(به كانادا چنين شتابان) گفت...

ماري جان سلام
امسال براي ما هم با تصادفات پي در پي سال خوشايندي نبود اميدوارم واقعا سال بعد پر از روزهاي خوب و شاد باشه . نگران مديكالتون هم نباش بالاخره مياد .
موفق باشي.

بهمن گفت...

سالی که نکوست از بهارش پیداست. امسالبهارش ناامید کننده بود برای ایران عزیز.

Unknown گفت...

با سلام به مری:
من علی هستم لطفا مشخصات وکیلتان را
به همین نشانی ایمیل کنید. با تشکر

Mary گفت...

به بهمن:
سلام
كاملا موافقم. امسال سال پر هياهويي بود.

Mary گفت...

به علي:
وقتي روي اسم شما كليك مي كنم يه پنجره اي باز مي شه كه نمايه موجود نمي باشد. هيچ آدرس ايميلي ديده نمي شه.

Mary گفت...

به كانادا بلاگ:
سلام
من ترجيح نمي دم كه چنين ملاقاتي باشه. به دلايل امنيتي..
اگر تجربه اي داشته باشم تو وبلاگم مي نويسم و اجازه مي دم كه همه بخونند و استفاده كنند.

sunshine1276 گفت...

سلام مریم جان
امیدوارم زندگیت همیشه بهاری باشه و پر از سلامتی
بقول این کامیون دار ها پشت ماشنشون مینویسن وان نیز بگذرد
جمله قشنگیه
نگران نباش تمام دغدغه ها و انتظار ها و سختی ها نیز بگذرد
رضا

Mary گفت...

به سان شاين:
اميدوارم همه در سلامتي و خوشي باشند. ممنون از لطف شما

persian گفت...

سلام پيدا كردن بلگتونو به فال نيك ميگيرم يه تعداد سوال داشتم كه فك كنم بتونم با كمال پور رويي از شما بپرسم اصلي ترينش اينكه شوهر من 3 ماه ديگه سر بازيش تموم ميشه و مدركش ازاد ميشه ايا از الان ميتونم اقادم كنم واسه مهاجرت؟؟؟ بعد اينكه شما با كدوم وكيل در ارتباط هستيد و ايا خوب بوده تا الان براتون يا نه سوم اينكه با قانون فدرال شما وارد كدوم كشور كانادا ميشيد؟؟

من خيلي دلهره دارم نميدونم چي پيش مياد