۱۳۹۰ مرداد ۱۷, دوشنبه

اين روزها ....

سلام به دوستان خوب

خيلي وقته كه دوست دارم مطلب جديدي پيدا بشه كه بخوام تو وبلاگم ثبتش كنم و ولي افسوس به غير از اينكه فهميديم الويت كانادا براي پذيرش مهاجر ، رشته هاي 29 شغله است و رشته هاي 38 تايي رفتن تو بك لاگ كه شايد سالها خاك بخورند ، ديگه خبري نيست . هر چند مي تونه اين خبر اينقدر هولناك باشه كه زندگي من و خيلي از منتظران را تحت تاثير قرار بده  ولي انگار هنوز باورش نكردم. چند روز پيش از دفتر وكيلم تماس گرفتند و گقتند كه طبق پيگيري هاي آقاي دكتر .... مدت زمان بررسي پرونده هاي ما 24 ماه است . پرسيدم خوب شما كسي رو مي شناسيد كه اقدامي قابل توجه بعد از 24 ماه  روي پرونده اش صورت گرفته باشد؟ پاسخ دادند : خير .  خوب اين يعني كشك ، دوغ ، زرشك و خيلي چيزهاي ديگه....
من اين روزها چه مي كنم : گاهي غصه مي خورم ، اشك مي ريزم ، بي خيال مي شم ، خدا رو شكر مي كنم كه زنده و سلامتم و در كنار همسرم خوشبختم ، مي رم سراغ موسيقي و لذت مي برم ، چند روز بعد دوباره يادم مي افته و غصه مي خورم......

*** به دعا در ايام ماه رمضان خيلي اعتقاد دارم . مخصوصا شبهاي قدر. اميدوارم كمي به خدا نزديكتر بشم و آرامشم بيشتر بشه و با كمك خدا به اهدافم نزديكتر بشم.***

چه غصه هايي به خاطر اتفاقات بدي كه هرگز در زندگي ام پيش نيامد ، خوردم

۸ نظر:

سمیرا گفت...

آخی..الهی..عزیزم میدونم بلاتکلیفی خیلی بده..میفهمم
رشته ات چی بوده؟

مژده گفت...

دركت مي كنم عزيز... منهم همينطورم

ناشناس گفت...

سلام ماری جون. همگی همدردیم عزیزم. اما غصه نخور بلاخره روزی نوبت ما هم می شود که برویم. خدا کند آن روز خیلی دیر نباشد. برای همدیگر در این روزها و شبهای عزیز دعا کنیم .اشرف

بانوي شيراز گفت...

اين هم شده وضيعت ما.. هر روز يك قانون جديد... ولي سعي كن خودت را نبازي و زندگيت لذت ببري....

ناشناس گفت...

مری جون زیاد غصه نخور دلبندم همه امون همدردیم. اما من مطمئنم به همین زودی ها تکلیف همه ما روشن می شه. تو که چیزی تا 24 ماه نداری فقط 4 ماه دیگه مونده. من که تازه وارد ماه چهاردهم بعد از ارسال مدارک به سوریه شده ام و حداقل 10 ماه دیگه هم باید صبر کنم تابه وضعیت فعلی تو برسم . اما امیدوارم و دلم روشنه که تا اسفند ماه یا ماه فوریه 2012 همه امون تعیین تکلیف می شیم. لطفا غصه نخور و ناامید نشو. قربونت برم. اشرف

Mary گفت...

مژده و اشرف و فيروزه عزيز:

مي دونم شما خيلي خوب منو درك مي كنيد و واقعا همگي به آرامش احتياج داريم كه گاهي احساس مي كنم ازش خيلي دورم.

canadaexpert گفت...

سلام،

من از خوانندگان وبلاگ شما هستم. انصافا مطالب خوبی را تهیه میکنید و من لذت میبرم. اگر دوست داشته باشد یتوانیم با هم تبادل لینک انجام بدیم. اسم سایت من مهاجرت به کانادا است. آدرس ان هم این است :
http://canadaexpert.ca
ممنون میشم نتیجه را به من بفرماید.
با سپاس

سمانه گفت...

سلام دوست عزیز
من هم مثل تو منتظرم توروخدا اینقدر ناامید نباش. خدا رو شکر بچه های کبک که فایل نامبر دومشون تو ژانویه و فوریه 2010 گرفتن به مصاحبه دعوت شدن یعنی پرونده اونا هم ی مدت راکد بود و حالا دوباره ب جریان افتاده. اوضاع سوریه اگه یه خورده ثابت شه ما هم ازین وضعیت درمیام. من هم فایل نامبر دومم رو آوریل 2010 گرفتم و وضعیت هم هنوز رسیود بای ویزا آفیس هست. امیدوار باش عزیزم.