۱۳۹۰ اردیبهشت ۸, پنجشنبه

همیشه که خوشی نیست!!

سلام

این روزها خیلی خیلی آشفته هستم . وضعیت سفارت کانادا در دمشق از یک طرف و بلاتکلیفی زندگیم از طرف دیگه بهمون فشار می آره و دلم می خواد اینها رو بنویسم که یادم بمونه که به نظرم هیچ موقع زندگیم مثل الان آشفته نبودم ولی از یاد خدا غافل نشدم و هنوز به لطفش امیدوارم . ای کاش  مثل پارسال خرداد ماه می رفتیم به زیارت مسجد النبی و خانه خدا که من دوباره پر از آرامش و انرژی مثبت بشم. حیف عمرمون داره مثل برق و باد می گذره و من شدیدا احساس بیهودگی می کنم.
هر لحظه می گم باید از زندگی لذت ببرم ولی عوامل بیرونی که از دستم خارجه روی زندگیم اثر می گذاره ، ناراحتمون می کنه و ناامید می شیم از این همه مشکلات که یکدفعه ظهور میکنه. بعد یه ایمیل از عکسهای زلزله ژاپن و مردمش برام می یاد و انوقت یاد خدا می افتم و می گم خدایا شکرت که بلایای طبیعی وحشتناک تر از بلایای انسانی است. خدایا خودت یه راه حلی پیش روم بگذار تا از گرفتاری در بیام . خدایا دوست داریم ، خیلی زیاد.


بی تو بودن هایم ، با یاد با تو بودن می گذرد
با تو بودن هایم ، در هراس از بی تو بودن می گذرد
بی تو بودن هایم ، چه دیر می گذرد
با تو بودن هایم ، چه زود می گذرد
چه با تو ، چه بی تو ، این زمان است که می گذرد

۱۲ نظر:

ناشناس گفت...

zoya
ehsase afsordegi mikonam engar gazie canada dare kamrang mishe to zehnam
oonja ham hamash donbale pol gereftanana , na?

بانوي شيراز گفت...

عزيزم 16 ماه را گذراندي. به زودي انتظار به سر مياد. نااميد و دلشكسته نباش.

Mary گفت...

به زویا و بانوی شیراز:

من الان مشکلات دیگه ای پیدا کردم که سفارت کانادا برام بی اهمیت شدند . برامون دعا کنید

ناشناس گفت...

zoya
mary jan khobi chi shode manam 2 mahe pish ye moshkele kheili bozorg baram pish oomad
kheir bashe

Mary گفت...

به زویا:
عزیزم مشکلات من خیلی پیجیده شده هم خانوادگی است هم کاری هم روحی و هم جسمی . لطفا از خدا بخواه که همه گرفتارها مشکلشون حل بشه . شاد باشی

ناشناس گفت...

زویا
خدا بزرگه ماری جان انشاالله زودتر حل شه

بانوي شيراز گفت...

بهتري خانمي؟ منتظر پستت با خبرهاي خوب و با انرژي هستيم.

Mary گفت...

به زویا و بانوی شیراز:

سلام
مثل اینکه کم کم اوضاع داره روبراه می شه. دعا کنید

مانا گفت...

سلام مری جان یه سر بیا کارت دارم..

ناشناس گفت...

movaffag bashi
zoya

نرگس گفت...

سلام حتما یه سری به وبلاک من یا سانی بزن http://sanisa.blogfa.com/

Mary گفت...

به نرگس:

چشم . سر هم مي زنم . شاد باشي