۱۳۸۹ اسفند ۱۸, چهارشنبه

15 ماه گذشت

سلام
به همه دوستان

كم كم به روزهاي پاياني سال 89 نزديك مي شيم و من فكر مي كردم سال 89 براي ما پر بار تر از اين ها باشه كه نبود. الان 15 ماه از فايل نامبر دوم ما مي گذره و هنوز هيچ خبري از تغيير وضعيت حتي بصورت ظاهري در سايت مهاجرت نيست چه برسه به اومدن مديكالمون و ويزا و ....
اين مسئله خيلي كش دار و طولاني شده و تمام برنامه هاي زندگي ما رو تحت تاثير قرار داده . مخصوصا ما كه هدف ادامه تحصيل در دانشگاه و گرفتن دكترا را تو برنامه مون داريم با گذشت زمان شرايطمون سخت تر مي شه. چون من معتقدم هر چيزي بايد تو زندگي جايگاه خودشو داشته باشه و تو زمان خودش انجام بشه ، مثلا بايد تو زمان مناسبي درس خوند و ازدواج كرد و بچه دار شد و به نظر من بهترين وقت براي درس خوندن دهه 20 تا 30 است و بعد از اون بهتره از درسي كه خونديم توي كار بهره برداري كنيم كه متاسفانه اين سالهاي طلايي داره براي من هدر مي شه و من هنوز اينجام و تنها دلخوشيم پس انداز كردن پوله . در ضمن همين پولي كه ما پس انداز مي كنيم با گرون شدن دلار كانادا روز به روز بي ارزش تر مي شه.
مادرم مي گه نگران نباش حتما خير و صلاحي هست كه اينقدر طولاني شده ، متاسفانه  دركش برام خيلي سخت شده . هر چند هميشه به حكمت خداوند متعقدم و دعام اين بوده كه خير و صلاح را برام پيش بياره تا بتونم به اهدافم برسم.
با اينكه انتظارم از امسال اتفاقات بهتري بود ولي بازم خداروشكر كه امسال سلامتي داشتيم و اميدوارم سال بعد برامون سال بهتري باشه.
به اميد خبر مديكال دوستان مهاجر

۸ نظر:

ناشناس گفت...

I am not sure why you like to immigrate and then study? If your goal is getting a PhD, it seems better to apply for the student visa. But if you like to live in Canada, think again; studding is a good option to increase your chance of getting a good job but not studding for PhD. Your chances would be limited.
Good Luck
Reza-BC

Reza گفت...

با سلام
به نظر من بهتره که نامه بزنین به دمشق

برای اینکه خیلی ها بعد از زدن نامه

in process شدن منجمله خود من .

من بعداز14/5 ماه نامه زدم تقریبا" اواخر

بهمن in process شدم.من الان اواخر 17

ماه هستم.

موفق باشین

Mosayeb Karimi گفت...

امیدوارم زودتر از این بلاتکلیفی خارج بشید. اما شما کم کم دلار بخرید و هیچ پولی را به صورت ریا ل پس انداز نکنید.

Mary گفت...

به رضا- بی سی:
سلام
ممنون از راهنماییتون . من متوجه هستم شما چه نکته ظریفی را اشاره کردید ولی من عاشق درس خوندن هستم و همیشه دوست داشتم دکترا بگیرم پس باید برای رسیدن به هدفم تلاش کنم . کار کردن در محیط دانشگاهی و ندریس را بیشتر دوست دارم و الان تجربه کار در شرکت بسیار بزرگی به مدت 8 سال دارم. موفق باشید

Mary گفت...

به رضا:
سلام
ما وکیل داریم و او باید نامه بزنه. ایشان هم گفتن برای شما زوده فعلا برای منتظران آگوست نامه زدند. موفق باشید

Mary گفت...

به ثنا:
سلام
ممنون از راهنماییت . باید همین کار را کنیم. موفق باشید

ناشناس گفت...

MONA
sana jan va mary jan man ke 2 shabe dorost khabam nemibare migam gavanineshoono tagiir nadan emtyazam paiiin biad
man 16.5 mahe montazeram parvande gabli dashtam withdraw kardam ,
DIVANE KONANDAST
rahnamaiim konin

تاني گفت...

سلام ماري عزيز
من خيلي خوب حالتون رو مي فهمم و يه جورايي همدرديم در اين ماجرا...خصوصا اين بلاتكليفي در زندگي خيلي ازار دهنده است..گاهي به همسرم ميگم ديگه تا ما برسيم كانادا پير شديم و توان و انرژي براي كار كردن سخت در اونجا رو نخواهيم داشت...
به هرحال اميدوارم به زودي خبراي خوب براتون برسه