۱۳۸۹ مهر ۲۰, سه‌شنبه

بعد از 10 ماه...

سلام به همگي
ما بعد از 10 ماه انتظار باز هم به آينده خوش بين هستيم و منتظريم تا از دفتر وكيل باهامون تماس بگيرند و بريم براي كارهاي انجام دادن آزمايشات پزشكي و سوء پيشينه و گرفتن صورتحساب بانكي و ... اين كارها رو بارها تو ذهنم مرور مي كنم ولي هنوز تا انجام دادنش فاصله است . فضاي انتظار يك كرختي بدي رو ايجاد مي كنه ، زمان كش پيدا مي كنه و حوصله مون را سر مي بره ولي افرادي كه به مديكال رسيدند تا زمان پروازشون سرعت گذر زمان را خيلي زياد حس مي كنند. مي گن آدم وقت هم كم مي ياره تا همه كارها رو رديف كنه ولي چقدر الان دوست داشتم وقت كم مي آوردم و هي تاريخ رفتن رو تو تقويم نگاه مي كردم اين هيجان و اضطراب خيلي بهتر از فرو رفتن در سستي و گنگي انتظاره . گاهي هم سئوالهاي اطرافيان در مورد زمان رفتن كه هنوز براي خودم مبهمه من رو آزار مي ده ولي بعد بهشون حق مي دم من هم اگر جاي اونها بودم از پيگيري اين مسائل خاص بيشتر لذت مي بردم . خودش تنوع بزرگيه!!!
اين انتظار و كسادي بازار در اوضاع و احوال بچه هاي فروم اپلاي ابراد هم هست . وقتي مي بينم بعضي ها براي گرفتن فايل نامبر اول ماههاست كه منتظرند و مستاصل شده اند كه حالا چه بايد كرد واقعا متاسف مي شوم. گرفتن مديكال كه خودش ستاره سهيلي است كه بافتنش مثل معجره است.
مركز آزمون آيلتس ايران هم برنامه هاي 2011 رو اعلام نكرده . مي خوام تاريخ امتحان آيلتس آكادميكم 2011 باشه تا براي اپلاي دانشگاه وقت بيشتري داشته باشم. فعلا مشغول خوندن زبان هستم . تنها مشكلم task 1 رايتينگ آكادميكه كه ازش مي ترسم به نظر شما به غير از خوندن نمونه هاي مختلف چه كار مي شه كرد؟ چه روشي براي تسلط بيشتر هست؟ آيا فرمول خاصي براي استفاده در گرافها و چارتها وجود داره ؟

بزرگي مي گه :
موفقيت بدست آوردن چيزي است كه دوست داري و خوشبختي دوست داشتن چيزي است كه بدست آورده اي.
حالا ما به دنبال چي هستيم ؟ موفقيت يا خوشبختي ؟و يا هر دو؟

۱۳ نظر:

هستی گفت...

ماری جان یه استاد خیلی خوبی هست که در زمینه رایتینگ واقعا نامبر وانه و مطمئنا اگه چند جلسه ای باهاش کار کنی خیالت راحت میشه اگه دوست داشتی بگو شماره اش رو برات بزارم

مژده گفت...

ماری عزیز درکت می کنم... این روزها انگیزه مو برای هر کاری این انتظار طولانی گرفته... خیلی خسته م و ذهنم آشفته ست.... امیدوارم به زودی خبری بشه برای شما و ما و همه ی دوستان

کویین گفت...

همواره خوشبخت و موفق باشی

Mary گفت...

به هستي :
ممنون از لطفت .ترجيح مي دم ديگه استاد نگيرم و هزينه نكنم. آخه به اندازه كافي براي آيلتس جنرال پول كلاس زبان و استاد دادم. باز هم متشكرم

Mary گفت...

به مژده و كويين عزيز:
سلام دوستان
خيلي متشكرم از لطفتون. اي كاش زودتر يك تغييري در زندگي مون رخ بده. شاد و خوش باشيد

محبوبه گفت...

میبینی عزیزم....مثل 9 ماه انتظار بارداری میمونه که انگار 90 ماهه و تموم نمیشه....ولی بعدش اونقدر سرت شلوغ میشه که نگو.....

تاني گفت...

سلام ماري عزيز
حالت رو خوب مي‌فهمم گرچه من نصف زمان تو رو در انتظار بودم، ولي وقتي فكر ميكنم كه نميتونم هيچ برنامه‌اي براي يكسال و نيم آينده‌ام جز انتظار متصور بشم، تشويش عجيبي مياد سراغم، ولي دلخوشم كه شايد از توي دل همين صبوري و انتظار اتفاقات خوشايندي رخ بنمايد. پس صبور باش و اميدوار

Mary گفت...

به محبوبه:
سلام عزيزم
من كه بارداري را تجربه نكردم ولي مثل اينكه كم كم دارم دركش مي كنم.انتظار و انتظار بعد بدو بدو و عجله براي انجام يه عالمه كار.

Mary گفت...

به تاني:
واقعا نمي دونم چي بگم بغير از اينكه خدا بهمون صبر جميل بده تا بتونيم انتظار رو تحمل كنيم. موفق باشي

hedieh گفت...

سلام خوبین؟امیدوارم موفق باشین
خواهش دارم که به سوالم جواب بدین لطفا- خیلی لطف می کنید
من برای مهارت فدرال قبل جون 2010 اقدام کرده ام.برام نامه اومدش که ظرف 120 روز مدارک بفرستم دمشق.چون الان تو هند هستم نمی تونم گواهی عدم سو پیشینه اماده کنم.می شه بهم بگین آیا باید الان با مدارکم گواهی عدم سو پیشینه بفرستم یا اینکه می تونم صبرکنم تا بعدا که فایل نامبر بهم دادن ، خودشون درخواست کنند و بعدش من بفرستم.؟؟؟خواهش می کنم پاسخ بدهید - ممنونم.برام ایمیل بزنید لطفا:
hediehamirjahanshahi@yahoo.com

Mary گفت...

به هديه :
سلام
راستش من جواب سئوالت را دقيق نمي دونم . چيزي كه مي دونم اينكه بايد سوئ پيشينه بفرستي و اگر مدت زيادي در كشور ديگري هستي بازهم بايد از اونجا سوئ پيشينه بگيري . مي توني از سفارتمون سئوال كني اونها بهتر مي دونند. يا از يه وكيل و مشاور بپرسي. موفق باشي

Mahhdy گفت...

ماری جان، به گمان من رایتینگ 1 خیلی ساده هست....
چندتا حالت مختلف هم که نداره، مطمئن هستم کتاب نیو این‌سایت رو خوندی نمونه‌ها و جواب‌های اون عالیه.... خیلی ساده‌تر از اون چیزیه که آدم تلاش می‌کنه و خلاصه‌تر از نوشته‌های منه.... اگر خواستی بگو فایل کتاب رو برات بفرستم البته خودش هم تو بازار هست...
شاد باشی
نمونه‌هم خواستی بگو تقدیم کنم ولی بازهم تو همون آپلی هفتگی آپ دیت می‌شه

Mary گفت...

mahdi:
mishe file ro baram email konid
mary8015@gmail.com